پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری مهر

اجتماعی خبرگزاری مهر

شیراز - معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی فارس از ساخت دو فیلم مستند «کاشی هفت‌رنگ» و «هنر مُنبت شیراز» خبر داد.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: آمار نشان می‌دهد که چقدر جامعه ما فهیم و بالنده است و ارزش‌ها در آن قوی است و باید برای ماندگاری این روحیه در جامعه تلاش کنیم.

عبدالصمد خرم آبادی با نظر رئیس قوه قضائیه به عنوان مشاور قضایی رییس قوه قضاییه منصوب شد.

اصفهان - مدیر منطقه 14 شهرداری اصفهان گفت: کلانتری محله حصه در یک ماه پیش رو کلنگ زنی خواهد شد و شهرداری می‌کوشد این مجموعه را سریع تحویل دهد.

سخنگوی قوه قضاییه توضیحاتی درباره آخرین وضعیت پرونده جاسوسان و تبعه‌های کشورهای غربی، بازداشت دو عضو فرقه بهائیت در بابل، نتیجه پرونده گروهک منافقین ارائه داد.

به گزارش کارشناس هواشناسی کشور؛ برای امروز هشدار سطح نارنجی و شدت بارش در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و سواحل خزر پیش‌بینی می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: بیش از140 نفر از گمشدگان در راهپیمایی اربعین در کمتر از 6 ساعت با استفاده از سامانه‌های اطلاعاتی و ابزارهای هوشمند پیدا شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر برای اعزام تیم‌های درمانی و ارسال اقلام امدادی به منظور کمک به سیل‌زدگان شهر درنا و متاثرین از توفان دانیل در لیبی اعلام آمادگی کرد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان از پهلوگیری یک فروند کشتی حامل 30 هزار تن پودر آلومینیوم در بندر شهید رجایی بندرعباس با پیگیری دستگاه قضایی خبر داد.

رئیس دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران منصوب شد.

سمنان - مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع سانحه برای یک دستگاه اتوبوس در کیلومتر 25 محور دامغان_ سمنان خبر داد و گفت: این حادثه هشت مصدوم بر جای گذاشت.

سازمان هواشناسی اعلام کرد: بارش باران در روزهای پایانی فصل تابستان افزایش می‌یابد.

اصفهان - شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز سه‌شنبه در 6 منطقه وضعیت ناسالم برای گروه های حساس را نشان می‌دهد.

توفان گرد و خاک به شهرهای شمالی کشور از جمله میانکاله نفوذ کرد و این موضوع زنگ هشداری در مورد خطر مضاعف احداث مجتمع پتروشیمی در این منطقه و احتمال انتقال ریزگردهای شیمیایی است.

شش کارگر در حادثه انفجار معدن رزمجاه طزره دامغان جان خود را از دست دادند که جوان‌ترین آنها 40 و مسن‌ترین آنها 51 ساله بود.