جمعه 14 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری مهر

اجتماعی خبرگزاری مهر

اصفهان - در حاشیه هفتمین نشست نخبگانی از سلسله نشست‌های تفکر پیشگیرانه با موضوع توانمندساری محلات کم برخوردار، نقشه‌راه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی شهرداری اصفهان رونمایی شد.

جانشین فرماندهی انتظامی کشور با اشاره به نقش مهم پلیس در تامین امنیت کشور، گفت: فراجا محوری ترین سازمان ایجاد امنیت در این مرز و بوم است.

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور گفت: تنها مرجع اعلام آمارهای اجتماعی سازمان امور اجتماعی است.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه از دستگیری فردی که به دروغ مدعی بود «مشاور» یکی از مقامات ارشد قوه قضائیه است، خبر داد.

مشگین‌شهر - فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: در سال زراعی جاری با وقوع رخدادهای مختلف طبیعی و جوی بیش از پنج هزار و 170 میلیارد تومان خسارت به شهرستان مشگین‌شهر وارد شده است.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی از توزیع واکسن آنفلوآنزا در داروخانه‌های هلال احمر هم زمان با نزدیک شدن به فصل سرما خبر داد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک کلاهبردار در مسعودیه تهران خبر داد و گفت: این متهم قصد فروش 1045 سکه تقلبی منسوب به دوران هخامنشی را به یک شهروند داشت که دستگیر شد.

رئیس اتحادیه صنف خیاطان تهران گفت: لباس دوره متوسطه بدون گلدوزی 937 هزار تومان است که با 10 درصد نوسان مواد اولیه تا یک میلیون تومان هم می‌رسد.

عضو شورای عالی محیط‌زیست عمان گفت: ایران رهبری مقابله با گرد و غبار را در منطقه برعهده گرفته است و بنابراین کشور عمان حتماً به تجربیات جمهوری اسلامی در این زمینه نیاز دارد.

الشتر - فرمانده انتظامی سلسله از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی توسط مأموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

سمنان - فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری قاتل محمد جعفرآقایی وکیل شاهرودی بعد از یک سال خبر داد.

رئیس قوه قضائیه گفت: نباید در مواردی که ضروری نیست برای فرد محکوم، مجازات سنگین درنظر بگیریم یا در مواجهه با متهمین، رفتار و اعمال غیرمنطبق با قانون داشته باشیم.

ارومیه - رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: 17 دستگاه شتاب نگار نسل چهارم در شهرستان‌های این استان نصب و راه‌اندازی شد.

پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد: مسئولیت بستن کمربند دانش آموزان در سرویس مدارس بر عهده راننده سرویس است.

اهواز - رئیس دادگستری ماهشهر گفت: رأی نهایی پرونده فساد مالی در فرمانداری این شهرستان پس از انجام تحقیقات مقدماتی و تشکیل مراحل دادرسی، از سوی دادگاه تجدیدنظر استان صادر شد.

ارومیه - مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان غربی گفت: 35 مدرسه در قالب 313 کلاس درس در جریان زلزله تخریب شده بود تعمیر و بازسازی و تحویل آموزش‌وپرورش شده می‌شود.