یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری مهر

اجتماعی خبرگزاری مهر

میامی - معاون سازمان حفاظت محیط‌زیست از ارائه طرح سازمان برای فنس کشی و اعمال محدودیت در مسیر میامی - عباس آباد خبر داد و گفت: این طرح برای جلوگیری از تلفات یوزپلنگ‌های توران اجرایی خواهد شد.

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: در بخش بین الملل نیز حدود 136 پرونده مهم در عرصه بین المللی وجود دارد که یکی از آنها تحریم ها است.

سازمان بازرسی با ورود به موضوع واگذاری اعتبارات و تجهیزات شرکت کنترل ترافیک، نسبت به دعوت از مسئولان مرتبط شهری به‌منظور اخذ توضیحات اقدام کرد.

شفت - فرمانده انتظامی شفت از دستگیری یک سارق سابقه‌دار در این شهرستان خبر داد و گفت: این فرد در تحقیقات پلیس به 4 فقره سرقت اعتراف کرد.

پیگیری‌ها از سازمان قضائی نیروهای مسلح موید آن است که حکم دادگاه هواپیمای اوکراینی از طریق سامانه ابلاغ الکترونیک به تمام اصحاب پرونده ابلاغ شده است.

فومن - فرمانده انتظامی فومن از کشف 10 تن شن و ماسه غیر مجاز خبر داد و گفت: متهم 32 ساله به مرجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اجرای طرح‌های سراسری مقابله با قاچاق کالا و ارز از روند رو به رشد فعالیت‌های پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.

اصفهان - معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان از افزایش 40 درصدی نرخ بلیط مترو و 35 درصدی نرخ بلیط اتوبوس در سال جاری خبر داد.

شهردار تهران گفت:51 درصد از مردم در تهران اجاره نشین هستند و با صنعتی سازی مسکن می‌توان گره از کار مردم باز کرد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از اجرای طرح سراسری مقابله با مجرمان اقتصادی خبر داد.

مدیر پایانه بیهقی گفت: پایانه بیهقی از ساعت 23 روز قبل عید سعید فطر تا ساعت 14 روز عید فطر تعطیل است.

دادستان کل کشور با حضور در مسجد ارک با با 50 نفر از شهروندان دیدار کرد.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: مرمت یک کار ساده نیست بلکه یک کار ارزشمند و متعالی است. در حقیقت مرمت کار خداست.

نمایشگاه «دستاوردهای فناورانه در مستندسازی بناها و محوطه‌های تاریخی» با هدف معرفی بناها و محوطه‌های تاریخی با تکیه بر فعالیت‌های فناورانه افتتاح شد.

اصفهان - رئیس اداره امور اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، ارائه آموزش‌های شهروندی و افزایش آگاهی را نخستین گام در راه پایان دادن به کار کودکان دانست.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: اگر یارانه کاغذ را به آن صورتی که مد نظر ما است به ما ندهند قیمت کتب درسی ممکن است بالا برود.