سه‌شنبه 3 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

رئیس گروه بهره‌وری و مدیریت مصرف انرژی توانیر از جمع آوری 8876 مرکز غیر مجاز رمز ارز در سطح کشور از ابتدای اجرای طرح جمع‌آوری مراکز غیر مجاز تولید رمز ارز تا پایان خرداد امسال خبر داد.

شاخص کل فرابورس در معاملات امروز وضعیت منفی داشته و شاخص کل بورس نیز با افزایش عرضه همراه است.

یک کارشناس مسکن در خصوص صرفه جویی در مصرف انرژی در صنعت ساختمان سازی گفت: باید در بحث صرفه جویی در مصرف انرژی 50 درصد صرفه جویی از طریق استفاده از تأسیسات ساختمانی جدید را به کار بگیریم.

شاخص کل بورس برای اینکه بتواند روند صعودی را حفظ کند نیاز به حجم و ارزش معاملات بالا دارد.

رشت - رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از خرید برنج مازاد کشاورزان گیلانی توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران خبر دادو گفت: طبق وعده، برنج مازاد کشاورزان گیلانی با نرخ مصوب توسط دولت خریداری می‌شود.

جلسه هم‌اندیشی نمایندگان صرافی‌های تضامنی و بانکی سراسر کشور با مسئولان بانک مرکزی فردا برگزار می‌شود.

یزد - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: امسال حدود پنج تن کابل‌های فشار ضعیف یعنی حدود 10 کیلومتر از شبکه به سرقت رفت.

یزد - مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد از جریمه 19 میلیاردی قاچاقچی سوخت و ضبط سوخت‌های کشف شده در شهرستان مهریز خبر داد.

سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، گفت: با ورود شبکه تعاون روستایی برای خرید لیمو ترش در استانهای جنوبی، بهای این محصول به نفع باغداران متعادل شده است.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: بسیاری پروژه‌ها تأیید آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک را دریافت نکنند، اما شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در هیچ یک از پروژه‌ها کوتاهی نخواهد کرد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: یکی از اولویت‌های دولت در ساخت و مسکن سرعت است تا تولید و تقاضا را در بازار به تعادل برساند و مشکل کمبود مسکن در کشور برطرف شود.

بانک ملت در چهارماهه ابتدای سال جاری بیش از 32 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به متقاضیان پرداخت کرد.

گروه بهمن برخی محصولات خود را از طریق عاملیت‌های مستقیم و روش فروش لیزینگ عرضه می‌کند.

در راستای حمایت از زوج های جوان و همسو با سیاست های ابلاغی از سوی بانک مرکزی، پرداخت تسهیلات ازدواج در بانک شهر طی سال جاری سرعت چشمگیری گرفته است.

وزیر کار در حکمی «غلامحسین حسینی‌نیا» را به‌عنوان نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سازمان بین‌المللی کار و سایر اتحادیه‌های مرتبط در ژنو منصوب کرد.

با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «مهرداد عظیمی» معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور شد.