سه‌شنبه 3 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت: امسال قیمت بلیت پرواز رفت وبرگشت نجف و بغداد از مبدا تهران 8 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص استفاده از ناوگان‌های پاکستانی برای جا به جایی زوار؛ گفت: البته از ناوگان‌های پاکستانی برای حمل‌ونقل زوار پاکستانی استفاده می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی گاز از انجام تست واردات 10 میلیون متر مکعب گاز از ترکمنستان خبر داد.

مرکز تجاری ایران در نیجریه فعالیت خود را به تازگی آغاز کرده و مسئولیت پاویون ایران در نمایشگاه حلال در لاگوس که در شهریورماه برگزار می‌شود را برعهده گرفته است.

حمیدرضا رامخو می گوید: در این نمایشگاه مصرف‌کنندگان ما می‌توانند بی‌واسطه کیفیت و تنوع بالای محصولات رونیکس را لمس کنند.

در ادامه گفت‌وگو با محسن رامخو قائم مقام شرکت رونیکس را به بهانه نمایشگاه صنعت ساختمان می خوانید.

بانک ملی ایران به زائران عتبات عالیات به مناسبت اربعین حسینی تسهیلات ویژه ای اعطا می‌کند.

کاهش ذخایر ارزی آرژانتین موجب شده تا این کشور مجبور شود برای پرداخت وام دریافتی از صندوق بین‌المللی پول دست به دامان قطر شود.

نفتکش شرکت ملی نفتکش ایران موفق به نجات 6 سرنشین یک لنج حادثه دیده در آب های خلیج فارس شد.

یک کارشناس انرژی به بیان توضیحاتی درباره لزوم اصلاح رویه اعطای یارانه انرژی به پتروشیمی‌های متانولی پرداخت و گفت: اعطای این یارانه منجر به بروز فساد و عدم تحرک شده است.

مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران گفت: اقدامات در حال پیگیری برای تأمین بازار گوشت قرمز نخست واردات گوساله پایه پروار و دیگری تأمین نهاده‌های دامی از سوی شرکت پشتیبانی امور دام است.

بر اساس نتایج پایش عملکرد ترانزیت از کشور، تا پایان تیرماه سال جاری مجموعاً 4 میلیون و 6 هزار و 500 تن انواع کالاهای غیرنفتی و نفتی از قلمروی کشور ترانزیت شده است.

تبریز - معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه 70 درصد گندم زارهای استان برداشت شده، از افزایش 60 درصدی خرید گندم از کشاورزان استان خبر داد.

بررسی اظهارنامه های در جریان تشریفات ترخیص واردات کالاهای اساسی نشان می دهد که از ابتدای سال تا 6 مرداد ماه 1324 هزار تن و به ارزش 232 هزار و 372 میلیارد ریال، هنوز ترخیص قطعی نشده اند.

اصفهان - رئیس گروه حفاظت و بهره برداری از آب‌های زیرزمینی شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: با اصلاح و تعدیل بیش از 2700 پروانه بهره برداری چاه کشاورزی 166 میلیون مترمکعب آب صرفه جویی شد.

اصفهان - مدیرکل گمرکات استان اصفهان از واردات 221 میلیون و 14 هزار دلار کالا به این استان طی چهار ماهه ابتدای امسال خبرداد.‌