دوشنبه 11 تیر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

مجتمع صنعتی فولاد بافق با مشارکت بانک ملت و با حضور رییس جمهوری به صورت رسمی، فعالیت خود را آغاز کرد.

برودت و سرمای حاکم بر کشور ادامه دار است و پیش بینی‌هایی مبنی بر کاهش دما وجود دارد.

یک کارشناس مسکن با اشاره به اینکه قیمت مسکن ملی نامشخص است گفت: توسعه افقی با ویلاسازی متفاوت است.

هر برگ از تسهیلات مسکن نسبت به هفته گذشته، روند افزایشی داشته و متاهل های تهرانی برای وام باید حدود 121 میلیون تومان پرداخت کنند.

سالاری گفت: با وجود شرایط جوی نا مناسب مشکلی در تأمین و توزیع بنزین وجود ندارد، ضمن آنکه ذخیره سازی سوخت مایع در منطقه نکا انجام شده است.

دناپلاس امروز در معاملات بورس کالا به مبلغ 250 میلیون تومان کمتر قیمت بازار معامله شد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات گفت: مالیات خانه های خالی مشکل مسکن را حل نمی کند و دولت باید به فکر راه های دیگر باشد.

مدیر کل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: تردد ناوگان جاده‌ای ورودی، خروجی وترانزیتی حامل کالادرمرز آستارانسبت به سال گذشته رشد 18 درصدی داشته است.

وزیر نیرو با تاکید براینکه مردم نگران تأمین آب وبرق پایدارنباشند، گفت: ازمردم عزیز کشورمان می‌خواهیم برای حفظ پایداری شبکه باصرفه‌جویی ومصرف صحیح انرژی به ما در تحقق این امرمهم یاری برسانند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از تهرانی ها خواست تا با آگاهی از آخرین شرایط قیمت وام مسکن اعلامی برای خرید خانه اقدام کنند.

اهواز - مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر خوزستان گفت: سهام این شرکت به‌عنوان بزرگ‌ترین عرضه تاریخ بورس به‌زودی عرضه می‌شود.

مدیر اداره بندر و دریانوردی کنگان گفت: با احداث و بهره برداری از دو پست اسکله رمپ اولین محموله صادرات یخچالی از کنگان به قطر انجام شد.

رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: در حالیکه ما درگیر تامین گاز مردم هستیم قطر با جذب سرمایه خارجی و بهره گیری از میدان مشترک گازی به ثروتی دست یافته که بالاترین درآمد سرانه منطقه را دارد.

بنابر اعلام وزارت جهاد کشاورزی تولید زعفران نسبت به سال گذشته دست کم 20 درصد افزایش داشته است.

حمیدرضا سهرابی از اجرای 108 هزار واحدمسکن شهری توسط آن بنیاد در شهرهای تحت مسئولیت خبر داد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: هضت ملی مسکن یکی از برنامه های اصلی دولت سیزدهم است که حمایت مجلس شورای اسلامی را نیز تحت عنوان قانون جهش تولید مسکن به همراه دارد.