شنبه 7 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

صرافی ملی ایران واقع در میدان فردوسی تهران امروز جمعه 19 اسفندماه برای ارائه خدمات ارزی به متقاضیان فعال است.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در اطلاعیه ای به مناسبت ایام نوروز از هموطنان خواست، در هنگام سوختگیری در جایگاه‌های عرضه سوخت، از کارت سوخت شخصی استفاده کنند.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان همراه با بارش باران و ماه‌مه‌گرفتگی در ارتفاعات محورهای شمالی خبر داد.

مجری طرح کاشت یک میلیارد نهال در کشور گفت: بر اساس آمار ارائه شده از استان‌ها از یک ماه گذشته تاکنون حدود 25 میلیون نهال با همکاری گروه‌های مردمی، بسیج، سپاه در کشور کاشته شده است.

رایزن بازرگانی ایران در پاکستان گفت: بزرگترین نمایشگاه صنعت و انرژی پاکستان با حضور 400 شرکت از بیش از 10 کشور به مدت 3 روز از امروز شروع به فعالیت می‌کند.

سخنگوی وزارت صمت با اشاره به کمکاری برخی از دستگاه‌ها نظیر دبیرخانه مناطق آزاد پیرامون ثبت اطلاعات در سامانه جامع انبارها گفت: عدم ثبت اطلاعات تخلف بوده و کالاهای ثبت نشده، در حکم قاچاق است.

جولایی گفت: در حال حاضر 10 میلیون متر مکعب واردات گاز از ترکمنستان وجود دارد که در قالب سوآپ در حال انجام است و از این میزان 7 میلیون تنها به آذربایجان تحویل داده می‌شود.

طرح‌های توسعه ظرفیت پتروپالایشی کشور با توجه به سرمایه‌بر بودن و اهمیت راهبردی آن‌ها برای کشور باید بیشتر مورد توجه روش های تأمین مالی مردمی قرار گیرد.

ساری - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: میزان اشتغال ایجاد شده در کشور از یک میلیون شغل فراتر رفت و به 1.5 میلیون شغل رسیده است.

شادگان - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: با تلاش مجموعه آب و فاضلاب خوزستان از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون یک هزار و 752 روستا در خوزستان از نعمت آب شرب برخوردار شده‌اند.

دهدشت_ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اجرای طرح اجرای طرح «کالابرگ الکترونیک» در کهگیلویه خبر داد.

طرح جزئیات عرضه خودرو این طرح از 20ام اسفندماه آغاز خواهد شد و از 20ام تا 23ام اسفند متقاضیان فرصت ایجاد حساب وکالتی دارند؛ مبلغ واریزی برای ثبت نام 100میلیون تومان اعلام شده است.

نمایشگاه تخصصی عرضه محصولات شیلاتی به منظور تامین نیاز شب عید مردم از امروز پنجشنبه - 18 اسفندماه - در پنج نقطه از تهران آغاز به کار کرد و به مدت 10 روز برپاست.

سخنگوی وزارت صمت؛ طرح یکپارچه عرضه خودرو از شنبه 20 اسفند آغاز می شود.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: مردم ایران به لحاظ تاریخی اهل آبادانی هستند و کاشت درخت در دین نیز توصیه شده است، همچنین مقام معظم رهبری هم سال‌هاست کاشت نهال را در روز درختکاری انجام می‌دهند.

سخنگوی صمت از تعیین زمانی متقاضیان خودروهای وراداتی خبرداد.