جمعه 8 تیر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محورهای قزوین - کرج محدوده پل فردیس و شهریار - تهران محدوده میدان معادن خبر داد.

تربت حیدریه فرماندار تربت حیدریه گفت: شرایط فعلی گاز مصرفی شهرستان تثبیت و در وضعیت مطلوب است وتاکنون هیچ گونه افت فشار وقطعی گاز مصارف خانگی نداشته ایم.

اجاره یک واحد مسکونی 60 الی 70 متری در محله خزانه حدود 100 الی 650 میلیون تومان است.

هر متر خانه در محله خزانه از متری 18 الی 45 میلیون است

به دلیل فقر و زمینه‌های زیست‌محیطی، باید توجه بیشتری به زمین‌های کمترمستعد در تعیین اولویتها، سیاستها و سرمایه گذاریهای عمومی همانند کشت دیم شود.

بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در بازدید مرکز کنترل ترافیک راه آهن با عذرخواهی از مردم به خاطر مشکلات اخیر به نوسازی ناوگان ریلی تاکید کرد.

وزیر نفت اعلام کرد که وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران از موضوع احتمال افت فشار گاز در شمال شرق کشور در پی کاهش دما، غافل نبودند و از پیش تدابیری اندیشیده شده بود.

علی‌اکبر نژادعلی با تأکید بر لزوم مدیریت بهینه مصرف سوخت در کشور گفت: تنها در روز شنبه (24 دی‌ماه) و در سردترین شرایط آب و هوایی امسال، 100 میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شد.

احمد باهوش اعلام کرد که در 23 روز سپری‌شده از زمستان امسال بیش از 15 میلیارد مترمکعب گاز از سوی این مجموعه به شبکه سراسری تزریق شده که این مقدار نسبت به مدت پارسال افزایش پنج درصدی داشته است

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از آمادگی کامل این شرکت برای تأمین سوخت زمستانی بخش‌های نیروگاهی، صنایع و مصرف کنندگان بخش خانگی خبر داد.

اصفهان - مدیر بهره برداری و نگهداری از سد و نیروگاه‌های زاینده‌رود گفت: یخ زدگی دریاچه سد زاینده رود کمتر از یک دهم درصد است و مشکلی در تامین آب شرب اصفهان ایجاد نمی‌کند.

به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه (س) و بزرگداشت مقام مادر و روز زن مراسم جشن بزرگ" مادر و دختری" در سالن تختی بافق برگزار شد.

سازمان دامپزشکی با توجه به هشدارهای هواشناسی درباره افت محسوس دما توصیه هایی را برای دامداران کرد.

گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص پایش بخش صنعت و معدن در آذرماه 1401 نشان می‌دهد شاخص تولید و فروش شرکت‌های صنعتی بورسی به ترتیب افزایش 12.9 و 15.7 درصدی داشته اند.