دوشنبه 16 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

161 پروژه آبخیزداری در هفته منابع طبیعی به بهره‌برداری می‌رسد.

برای خرید یک خانه 90 متری در محدوده جیحون باید حداقل 2 میلیارد و 880 میلیون تومان پرداخت کرد.

رییس اتاق اصناف تهران گفت: نمایشگاه بهاره امسال با تخفیف 5 تا 30 درصدی از 17 تا 26 اسفند از ساعت 10 تا 22 در 5 نقطه تهران برگزار می‌شود.

رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: سطح تجارت ایران و قطر بین 200 تا 250 میلیون دلار است که واقعاً عدد پایینی است بنابراین بیشترین تمرکز ما استفاده از ظرفیت صادرات مجدد و سرمایه گذاری مشترک است.

ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در مراسم روز درختکاری در حضور رئیس جمهور گفت: در طول چهار سال آینده، یک میلیارد نهال خواهیم کاشت.

اولین سامانه صدور بیمه سفرهای داخلی توسط بیمه تجارت نو رونمایی شد تا شهروندان بتوانند با خیالت راحت به سفرهای داخلی بپردازند.

عضو کانون انبوه سازان گفت: مسکن یک کالای سرمایه ای و عمری است با توجه به افزایش قیمت ها این کالا نیز افزایش قیمت خواهد داشت.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: مصمم هستیم با برنامه‌ریزی به نظام مالیاتی پیشرو، مدرن و در تراز و استاندارد جهانی دست یابیم.

مجموع ارز عرضه شده به صورت حواله در روز جاری به معادل 374 میلیون دلار رسید.

شهردار تهران گفت: خانه های اطراف منطقه امین حضور در حال خالی شدن و تبدیل به انباری هستند که باید این موضوع مدیریت شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تلاطم نرخ ارز ارتباطی با مسائل اقتصادی ندارد و یک مساله توطئه آمیز از سوی دست های آشکار و پنهان است که البته باید با تدبیر دولت حل شود.

میامی - معاون وزیر جهاد کشاورزی بابیان اینکه چهار میلیون هکتار اراضی کشور تحت پوشش طرح جهش تولید در دیم‌زارها است، گفت: این طرح، کشور را از بیگانگان بی‌نیاز می‌کند.

سخنگوی وزارت صمت از فروش لاستیک سواری به قیمت مصوب از طریق پلتفرم های معرفی شده از روز دوشنبه 15 اسفند خبر داد.

رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: با توجه به اعتبارات مقابله با بیابان زایی اما سرعت تولید بیابان در کشور 3 برابر بوده و سالانه یک میلیون هکتار بیابان در کشور تولید می شود.

وزیر نفت گفت: پروژه بزرگ ایران ال‌ان‌جی که بیش از هشت سال زیر باران و گرمای سوزان منطقه ویژه پارس رها شده بود را توانستیم فعال کنیم.