سه‌شنبه 17 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

پروژه مرکز «تحقیقات و نوآوری» گروه بهمن با حضور شهردار تهران آغاز شد.

مجتبی حمیدیان مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی به عنوان فرمانده پایگاه نبی اکرم (ص) شرکت سنگ آهن مرکزی برگزیده و معرفی شد.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر، پیام تبریک صادر کرد.

جزییات طرح فروش جوانی جمعیت برای فروش فیدلیتی، دیگنیتی، ریسپکت، اینرودز و وانت کارا در بهمن 1401 اعلام شد.

واردات خودروهای دست دوم، محدودیت استفاده از درهم برای واردات از چین، برقراری ارتباط مستقیم بانکی ایران و روسیه و رفع تعهد ارزی با واردات طلا و به صورت اسکناس از جمله اخبار مهم حوزه صمت بود.

طبق آخرین اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های کشور در برخی مسیرهای محور چالوس و آزادراه قزوین - رشت و برخی مسیرهای رفت و برگشت آزادراه تهران - کرج - قزوین ترافیک سنگین است.

آخرین گزارش عملکرد مالیاتی حاکی از وصول 388 هزار و 738 میلیارد تومان درآمد مالیات‌های مستقیم و کالاها و خدمات در 10 ماه نخست سال جاری است.

مشاور وزیر اقتصاد گفت: شناورسازی سهمیه آرد نانوایان بر اساس عملکرد آنها، مشارکت مردم در نظارت بر عملکرد نانوایان و تکمیل داده‌ها از این طریق و افزایش کمک هزینه پرداختی عملیاتی خواهد شد.

حقوق دولتی معادن برای اولین بار به‌صورت الکترونیکی و بر اساس ضرایب شورای عالی معادن محاسبه و ابلاغ شده است.

شورای پول و اعتبار با هدف کمک به افرادی که ملک مسکونی در رهن آنها به دلیل عدم ایفای تهعدات به بانک تملک شده است، شرایط واگذاری ملک تملیکی در قالب اقاله، را تصویب کرد.

در آستانه چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز ایام الله دهه فجر، میز خدمت بانک ملی ایران در شعبه مرکزی این بانک دایر شد.

با تلاش مدیرعامل شرکت دخانیات ایران عملیات تولید سیگار بهمن در زیمباوه آغاز می‌شود.

دامغان - وزیر نیرو با بیان اینکه نیروگاه خورشیدی دامغان که امروز به برکت دهه فجر افتتاح شد، توان تامین برق مصرفی خانوارهای شهرستان را دارد، گفت: 60 درصد برق دامغان از این طریق تامین می‌شود.

دامغان - فرماندار دامغان با بیان اینکه فاز اول تصفیه خانه فاضلاب شهرستان با حضور وزیر نیرو افتتاح شد، گفت: ظرفیت این فاز از تصفیه خانه 120 لیتر بر ثانیه است.

دامغان - وزیر نیروی کابینه سیزدهم با بیان اینکه تولید انرژی تجدید پذیر در کشور از یک هزار مگاوات عبور کرد، گفت: به واسطه عدم مخاطرات زیست محیطی توسعه این نوع انرژی در دستور کار دولت است.

پس از اجرای جراحی اقتصادی، تامین کالاهای اساسی با قیمت مناسب برای بازار دغدغه های زیادی را به همراه داشته است.