جمعه 14 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

شرکت ملی گاز ایران از قطع موقت گاز در محدوده‌هایی از منطقه 18 شهرداری تهران خبر داد.

مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس در نامه‌ای به اعضا هیأت مدیره و مدیران عامل ناشران بورسی و فرابورسی، بر لزوم تسریع در انتشار اطلاعات و صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای سه ماهه تاکید کرد.

قیمت خرید هر دلار توسط صرافی‌های بانکی امروز 27 هزار و 632 تومان و نرخ خرید هر یورو نیز 28 هزار و 516 تومان اعلام شد.

معاون وزیر صمت و رئیس سازمان توسعه تجارت از برنامه این سازمان برای طراحی بسته‌های تشویقی صادرکنندگان خبر داد.

فائو اعلام کرد در ماه ژوئن قیمت‌های بین‌المللی روغن‌های گیاهی، غلات و شکر برخلاف افزایش قیمت لبنیات و گوشت کاهش یافته است.

رئیس بخش شهرسازی مرکز حقیقات راه، مسکن و شهرسازی می گوید بر اساس مصوبه سال 1389 شورای عالی شهرسازی، این شورا مرجع صدور مجوز ساخت بلندمرتبه بود که به غلط به کمیسیون ماده 5 داده شد.

بورس تهران در بازگشت از تعطیلات تقویمی همسو با تحولات بازارهای جهانی و تداوم غلبه عرضه بر تقاضا سهام شاهد از دست رفتن کانال روانی 1.5 میلیون واحدی بود.

احتمالاً تراز گازی کشور در زمستان پیش‌ِ رو، دچار اختلال شود بنابراین اعمال اهرم فشار برای کاهش اتلاف انرژی به دست اقشار پرمصرف می‌تواند به مدیریت مصرف در زمستان کمک کند.

روند کاهش رشد نقدینگی که از نیمه دوم سال گذشته بعد از 9 سال آغاز شده بود، در اردیبهشت ماه امسال ادامه یافت، آن هم در شرایطی که پرداخت یارانه نقدی در این ماه افزایش قابل توجهی داشت.

مدیرعامل بانک مسکن گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون دو هزار و 40 میلیارد تومان تسهیلات نوسازی به 8 هزار و 269 واحد توسط بانک مسکن تخصیص یافته است.

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز دوشنبه 20 تیر 1401 در بازار آزاد تهران به 15 میلیون و 100 هزار تومان رسید.

تالارهای مختلف بورس کالای ایران امروز دوشنبه 20 تیرماه میزبان عرضه 319 هزار و 544 تن انواع کالا و محصول است.

مشمولان سهام عدالت که سود سهام سال مالی 1399 را دریافت نکرده اند، اطلاعات بانکی خود را ویرایش کنند.

انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران اعلام کرد که ستاد تنظیم بازار پس از گذشت حدود 50 روز از اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها هنوز مصوبه کاهش تعرفه‌های کالاهای اساسی را به گمرکات ابلاغ نکرده است.

مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه‌های پردیس - تهران، تهران - کرج و قزوین - کرج خبر داد.

معاون صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک گفت: طبق تفاهم نامه ای که با یکی از بانکها منعقد کردیم می‌توانیم تا هزار میلیارد تومان تسهیلات از طریق صدور ضمانت نامه به صنایع کوچک بپردازیم.