جمعه 14 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران گفت: در راستای حمایت از رسانه‌های نوشتاری، آمادگی داریم از همه ظرفیت‌های بندر نوشهر برای تأمین کاغذ مورد نیاز وزارت ارشاد در سطح کشور بهره بگیریم.

مدیرعامل بازآفرینی شهری گفت: بخشی از واحدهای نهضت ملی مسکن قرار است در قالب نوسازی بافت های فرسوده در این بافت ها احداث شود.

معاون نظارت بر بازار بورس تهران گفت: بورس تهران همایش «شرکت‌های دانش بنیان، بازار سرمایه، دورنمای آینده» را در 22 تیر ماه 1401 همزمان با روز فناوری اطلاعات برگزار می‌کند.

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد: سرپرستان خانواری که تا 15 خرداد برای یارانه ثبت‌نام کرده و مشمول شناخته شده‌اند، تا پایان هفته یارانه و معوقات را دریافت می‌کنند.

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: تصویب لایحه ضد تورمی دولت نقش زیادی در کاهش هزینه های تولید و تورم خواهد داشت.

یازمان هدفمندسازی یارانه ها اعلام کرد: یارانه تیرماه ساعت 24 امشب قابل برداشت است و افرادی که یارانه اردیبهشت دریافت نکردند نیز در صورت واجد شرایط بودن، در این ماه یارانه می‌گیرند.

سازمان امور مالیاتی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد مهلت اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل بهار تا 26 تیرماه تمدید شد.

عملیات بازگشت حجاج از سرزمین وحی از روز پنج‌شنبه 23 تیر 1401 آغاز و در روز شنبه 8 مرداد با انجام آخرین پرواز به پایان خواهد رسید.

سخنگوی وزارت صمت از بررسی لایحه کاهش نرخ گمرکی مواد اولیه، واسطه‌ای، تجهیزات و ماشین آلات از 4 به یک درصد در جلسه علنی فردای مجلس خبر داد.

مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران از انتقال 600 میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه با اجرای تونل کانی‌سیب در ماه‌های آتی خبر داد.

مدیرعامل شرکت توانیر از افزایش 10 درصدی مصرف برق نسبت به روز گذشته خبر داد.

سید محمد موسوی با حکم وزیر صمت به عنوان معاون صنایع ماشین آلات و تجهیزات این وزارتخانه منصوب شد.

دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی رویداد ملی گوهرشاد را با هدف ارتقا و بهبود همه‌جانبه فرهنگ عفاف و حجاب در مناطق آزاد از 19 تا 26 تیر 1401 برگزار می‌کند.

سرپرست سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: راه اجرایی برای مدیریت آفت جوانه‌خوار و برگخوار بلوط جنگل‌های زاگرس «سند جامع حفاظت و مدیریت پایدار بوم سازگان زاگرس» است.

وزیر جهاد کشاورزی از ایجاد کمربند حفاظتی مناطق آلوده و غیر آلوده در جنگل های زاگرس با روش «BT» خبر داد.

با برگزاری مجمع فوق العاده امروز، هفت عضو جدید حقوقی هیأت مدیره شرکت بورس انرژی ایران برای مدت دو سال انتخاب شدند.