جمعه 14 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز سه شنبه 21 تیرماه 1401 در بازار آزاد تهران به 15 میلیون تومان رسید.

تعدادی از بیمه شدگان بیمه تکمیلی درمان یک شرکت بیمه نسبت به پاسخگو نبودن این شرکت گلایه های را ابراز کردند.

وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد که تا تیرماه 1401 عملیات ساخت یک میلیون و 383 هزار و 513 را آغاز کرده که از این تعداد، 954 هزار و 238 هزار واحد در مراحل مختلف پیشرفت فیزیکی قرار دارند.

معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه سفر هیات ایرانی به روسیه گفت: زمینه‌های ایجاد اتاق تعاون در شهر کازان جمهوری تاتارستان روسیه فراهم شد.

قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی و 117 تشکل دانشجویی و مردمی خطاب به رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با صدور نامه ای خواستار رسیدگی به وضعیت مناطق آزاد شدند.

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از مشترکان خواست با توجه به افزایش دمای هوا طی امروز و فردا تا حد امکان در مصرف برق صرفه جویی کنند.

وزیر اقتصاد با بیان اینکه در اقتصاد ایران پیوند بخش دانش و پژوهش با بخش واقعی اقتصاد ضعیف است، گفت: برنامه داریم تا آرام آرام به این جدایی خاتمه دهیم.

یک استاد دانشگاه برنامه دولت در زمینه مدیریت نرخ ارز را ادامه سیاست غلط دولت قبل دانست و گفت: اقدامات انجام شده و شجاعت دولت در افزایش نرخ ارز تأثیر روانی بر جامعه گذاشت.

درمیزگرد بررسی عملکرد یک سالگی دولت سیزدهم در اقتصاد مصباحی مقدم ذخیره سازی مناسب کالاهای اساسی را از اقدامات مثبت این دولت خواند.

رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به کنترل رشد نقدینگی و پایه پولی در سه‌ماهه اول سال جاری گفت: خوشبختانه رشد نقدینگی و پایه پولی نسبت به سه‌ماهه مشابه سال گذشته کاهشی بوده است.

سخنگوی صنعت آب گفت: با فرهنگسازی خوب و متقاعد کردن شیوخ استان خوزستان، پیش‌بینی می‌کنیم کشت برنج در این استان به 10 الی 20 درصد سال گذشته برسد.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری گفت: یک چهارم سطح شهرها را بافت‌های هدف بازآفرینی شهری اعم از سکونتگاه‌های غیررسمی و حاشیه‌ای، بافت‌فرسوده میانی و بافت فرسوده تاریخی تشکیل می‌دهند.

دفتر سوانح سازمان هواپیمایی کشوری جزئیات جدیدی از سانحه پرواز مشهد - مسقط قشم ایر اعلام کرد که بر اساس آن هواپیما به دلیل ترکیدگی لاستیک ها روی رینگ فرود آمده است.

تبریز - رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: سامانه‌های نوین آبیاری در 6300 هکتار از اراضی حوضه دریاچه ارومیه در حال اجرا است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر از تخلیه روزانه بالغ بر 4 هزار تن برنج از کشتی اقیانوس‌پیمای حامل برنج وارداتی در اسکله بندر بوشهر خبر داد.

سازمان امور مالیاتی اعلام کرده است اطلاعات کل خانه‌های خالی شناسایی شده در سال 1400 به این سازمان ارسال شده است که بعد از محاسبه تا پایان تیرماه، اطلاعات آن منتشر می شود.