جمعه 28 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری مهر

سیاسی خبرگزاری مهر

بندرعباس - معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش گفت: نیروی دریایی راهبردی ارتش، همواره در خط مقدم دفاع از منافع و منابع کشور، قرار دارد.

گزارش کمیسیون شوراها درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آن‌ها در دستورکار هفته جاری مجلس قرار دارد.

رییس جمهور گفت: نگاه نابرابر و ناعادلانه و یکجانبه گرایی موجود در مناسبات بین‌المللی، حفظ محیط زیست را به خطر می‌اندازد.

روایتی از سرگذشت مهمانان سوریه‌ای برنامه معلی و دیدار اخیر مادر و دختر اهل فوعه و کفریا با رهبر انقلاب را در این فیلم مشاهده می‌کنید.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است از یکشنبه هفته آینده بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه در صحن مجلس آغاز شود.

معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: با در نظر گرفتن نو پا بودن تهدید موشک‌های هایپرسونیک، قابلیت مقابله با برخی از انواع خاص این موشک‌ها را داریم.

آبادان - نماینده مردم آبادان در مجلس از تبدیل این شهر به پایلوت تعمیر خودروهای خارجی در استان خوزستان با هدف اشتغالزایی خبر داد.

در پی عضویت کامل جمهوری اسلامی ایران در سازمان همکاری شانگهای، هیاتی از کشورمان در چهلمین نشست شورای ساختار منطقه‌ای مبارزه با تروریسم این سازمان موسوم به «رتس» شرکت کرد.

استاندار خراسان رضوی بعد از ظهر امروز با دکتر امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه در مشهد مقدس دیدار و گفتگو کرد.

چهارصد و نهمین شماره هفته‌نامه خط حزب‌الله، با عنوان «میلیون‌ها قلب عاشق در میدان جاذبه حسینی (علیه‌السلام)» منتشر شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه نوشت: 17 شهریور (1357) روز سرکوب خونین قیام انقلابی ملت ایران توسط رژیم ستمشاهی متکی به حمایت مثلث شوم انگلیس - آمریکا - اسرائیل است.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: برخلاف ادعای مقامات کانادایی، سایه شوم پدیده برده‌داری به اشکال و ابعاد جدیدی در سیاست‌های دولت کانادا حضور داشته و همچنان بر جامعه کانادا سنگینی می‌کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به بیانیه اخیر شورای وزیران شورای همکاری خلیج فارس، اظهار داشت: جزایر سه‌گانه ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک جز لاینفک و ابدی خاک جمهوری اسلامی ایران است.

قیام خونین 17 شهریور سال 1357 و قتل‌عام مردم تهران در این روز ازجمله روزهای مهم انقلاب اسلامی است. در این مستند به بررسی روند تهیه و ساخت رزم آهنگهای دوران انقلاب پرداخته می شود.

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: مدیران در دولت مردمی باید نماد محبت و لطف و احسان به عموم شهروندان باشند.

شیراز - وزیر کشور گفت: خیرین می‌توانند در حوزه‌های سرمایه‌گذاری به عمران و آبادانی استان فارس کمک کنند چراکه با هم‌افزایی آنها و دولت زمینه‌های بهتری برای شهرستان‌ها فراهم خواهد شد.