جمعه 28 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری مهر

سیاسی خبرگزاری مهر

وزیر امور خارجه کشورمان آمادگی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان مراکشی را اعلام کرد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت حاج سیدعلی‌اصغر رخ‌صفت از مبارزان و خیرین قدیمی را تسلیت گفتند.

رهبر معظم انقلاب درگذشت تأسف‌بار فرزند دانشمند دکتر سیم‌فروش را تسلیت گفتند.

نشست خبرنگاران رسانه‌های فارسی زبان با وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی، بار دیگر ثابت کرد که ادعاهای مردم دوستی آنان بی‌مبنا است و این رسانه‌ها در صف مقدم دشمنی با مردم قرار دارند.

وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی سالروز استقلال تاجیکستان را تبریک گفت.

رئیس جمهور در پاسخ به تماس تلفنی نخست وزیر ارمنستان بر آمادگی کشورمان به عنوان همسایه‌ای قدرتمند، برای ایفای نقش مؤثر در جلوگیری از درگیری جدید و هرگونه تغییر در ژئوپلتیک منطقه تاکید کرد.

معاون سیاسی رئیس جمهور از واکنش رئیس جمهور کشورمان به ارائه گزارش نخست وزیر ارمنستان از وضعیت قفقاز خبر داد.

معاون اول رئیس جمهور گفت: رسوب کالاها در بنادر و گمرکات اقتصاد کشور را دچار اختلال می کند.

همزمان با سالگرد اغتشاشات، شبکه اینترنشنال با ویژه برنامه‌های مختلفی به مثابه اتاق جنگ گروهک‌های تروریستی ظاهر شده و در خیال خام خود به دنبال براندازی در ایران است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به دیدار وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی با خبرنگاران ضدانقلاب، گفت: رسانه‌های معاند وابسته به صهیونیست‌ها هستند و از آنان خط می‌گیرند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: شرایط فضای مجازی نشان می‌دهد که دشمن حرکتی را شروع کرده که احساس ناامنی در منطقه به وجود آید.

تصویب‌نامه هیأت وزیران در خصوص اصلاح دستورالعمل و روش اجرایی آئین نامه اخذ عوارض در مناطق آزاد تجاری - صنعتی و اصلاحات بعدی آن ابلاغ شد.

کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری نحوه تخصیص و تأمین ارز ترجیحی به کالاهای اساسی را با حضور وزیر جهاد کشاورزی بررسی می‌کند.

رئیس جمهور در پیامی به رئیس جمهور تاجیکستان، فرارسیدن سالروز استقلال این کشور را به وی و مردم کشورش تبریک گفت.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اظهار تأسف از وقوع زمین لرزه مهیب در کشور مغرب، جان باختن صدها تن از شهروندان این کشور را به مردم و دولت این کشور تسلیت گفت.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اجرای کالابرگ الکترونیکی باید فراگیر باشد تا منجر به مهار تورم و ثبات بازار شود که دولت می‌گوید زیرساخت‌های این کار هنوز فراهم نیست.