پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری مهر

سیاسی خبرگزاری مهر

بیرجند - سال‌ها انتظار مردم خراسان جنوبی به سر آمد و امروز تا ساعاتی دیگر با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می کنند.

قائم مقام حزب اعتماد ملی، گفت: با همه احترامی که برای خانم آذر منصوری قائل هستم، انتقاداتی به اتفاقات تیرماه دارم و شایستگی ریاست جبهه اصلاحات را در شخص آقایان نبوی و مرعشی می‌دیدم.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به رئیس مجلس نمایندگان پادشاهی مراکش اعلام کرد: جمعیت هلال احمر ایران آمادگی کامل برای اعزام تیم‌های امدادی، درمانی و انجام فعالیت‌های بشردوستانه دارد.

رئیس جمهور از همه نهادها و افرادی که در مدت برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین حسینی (ع) به زائران خدمت کرده و در تبدیل این آئین مذهبی به حماسه‌ای بزرگ و تمدن‌ساز نقش داشتند، قدردانی و تمجید کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار معاون دبیرکل سازمان ملل بر ضرورت همکاری‌های بین‌المللی و منطقه‌ای برای برطرف سازی کانون‌های تولید گرد و غبار تاکید کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان آمادگی کشورمان برای برقراری روابط قوی در حوزه همکاری‌های مورد توافق و زمینه‌های مورد علاقه دو طرف با اتحادیه اروپایی را مورد تاکید قرار داد.

سید اسماعیل خطیب گفت: از این تعداد فقط 40 بمب برای انفجار در ایام محرم طراحی شده بود.

وزیر اطلاعات از کشف و خنثی‌سازی 400 بمب در مدت اخیر خبر داد و گفت که 40 بمب برای انفجار در ایام محرم طراحی شده بود.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: مقرر شد عملکرد سامانه نیما مجدداً بررسی شده و ایرادات آن در راستای ایجاد بستری امن برای تامین ارز تولیدکنندگان از محل ارز صادرکنندگان اصلاح شود.

رئیس دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، گفت: نیازمند برنامه‌ریزی جامع و روشن برای موضوعات و محورهای کلیدی کشور مانند انرژی و یارانه هستیم.

معاون سیاسی وزارت امور خارجه گفت: تنوع راهبردی در سیاست خارجی دولت سیزدهم، نشاط و چالاکی متمایزی به تحرکات دیپلماتیک ایران داد.

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: مشارکت در انتخابات اولویت اول و انتخاب بهتر اولویت دوم است. احزاب مختلف باید پای صندوق‌های رأی بیایند و با هم به رقابت بپردازند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: جوانان باید با نظم و آموزش کارآمد، آماده نبرد در عرصه‌های مختلف جنگ نرم باشند.

وزیر اطلاعات با حضور در برنامه «بدون توقف» به بررسی موضوع جنگ ترکیبی و مسائل امنیتی خواهد پرداخت.

سفیر جدید عربستان سعودی در جمهوری اسلامی ایران در آغاز مأموریت خود با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کرد.