پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری مهر

سیاسی خبرگزاری مهر

کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: تعرض به بخش کنسولی یعنی تلاش برای ایجاد اخلال در خدمات کنسولی است؛ ما مراتب اعتراض شدید خودمان را طی یک یادداشت رسمی به مقامات فرانسه اعلام کردیم.

حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمودند: یکی از خطوط اصلی این تحول، برآمدن قدرت‌های جدید منطقه‌ای و جهانی است. قدرت‌های جدیدی دارند به وجود می‌آیند، یا قدرت‌های منطقه‌ای‌اند یا قدرت‌های جهانی‌اند.

با حضور مدیرعامل سازمان صنایع هوایی و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران موافقت نامه همکاری ساخت و تجهیز 400 جایگاه سوختCNG کشور توسط وزارت دفاع به امضای طرفین رسید.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: اقتدار و صلابت پدافند هوایی معادلات نظامی دشمنان در منطقه را بهم ریخته است.

حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور گفت: یک ورزشگاه آبرومند ملی باید در تهران ساخته شود که علی‌رغم هزینه بالا، احداث آن باید دنبال شود.

کنعانی سخنگوی وزارت خارجه گفت: بر اساس توافق انجام شده موعد پایانی 28 شهریور ماه در منطقه اقلیم کردستان پایان می یابد و به هیچ وجه تمدید نمی شود.

رئیس کمیسیون شوراها در مجلس گفت: گرانی عجیب سرویس مدارس به دغدغه خانوارهای با چندین فرزند تبدیل شده و دولت باید به این موضوع ورود کند.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تقاضای بنده از هیأت رئیسه مجلس آن است که طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی در این هفته بررسی و تعیین تکلیف شود.

رئیس مجلس گفت: پایه‌های انقلاب ما و قدرت مادی و معنوی ما به مردم ماست، این یعنی فرق ما با غرب این است که محوریت جمهوری اسلامی مردم‌اند.

رهبر معظم انقلاب فرمود: دشمن در دشمنی و نقشه‌کشی خودش جدی است و ما هم در مقابله با دشمن به شدت جدی هستیم.

رهبر معظم انقلاب فرمودند: لازم می‌دانم که از ملت عراق به خاطر پذیرایی و میهمان‌نوازی ارزشمندشان در ایام اربعین تشکر کنم.

رهبر انقلاب فرمودند: دولت آمریکا یک مجموعه‌ای را درست کرده است و اسم این مجموعه «گروه بحران» است که ماموریت این گروه، بحران‌سازی در کشورها از جمله کشور ماست.

تصاویری از روایت مقام معظم رهبری از زمانی که حاج قاسم سلیمانی را تهدید به ترور کرده بودند را مشاهده می‌کنید.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در مصوبه‌ای فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه صنعت را اعلام کردند.

ایران درباره امنیت مرزها با همسایگان شمالی حساس است و تحولات را با جدیت دنبال می‌کنیم. مرزهای ما امن است اما با توجه به اهمیت تحولات قفقاز، ایران موضوع را با حساسیت و جدیت دنبال می‌کند.