یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری مهر

سیاسی خبرگزاری مهر

یک کارشناس رسانه گفت: نشست وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی با خبرنگاران ضد انقلاب در جهت اجرایی کردن فاز دوم نقشه‌های دشمنان برای ایجاد آشوب در کشور است زیرا فاز یک را سال گذشته اجرا کردند.

رییس جمهور گفت: نقش تعاونی‌ها در عدالت اقتصادی و اجتماعی و مسئولیت پذیری و ایجاد اشتغال بسیار مهم و جلوه‌ای روشن از مردمی‌سازی در حکمرانی و دولت است.

مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور و دبیر کمیسیون ماده 10 چگونگی فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی گفت: در پنجمین جلسه این کمیسیون، 22 درخواست تأسیس حزب، تشکیل جبهه و بررسی مجامع عمومی بررسی شد.

وزیر دفاع گفت: ساخت تراموا می‌تواند مزیت های زیادی برای مردم تهران از جمله افزایش سرعت نقل و انتقال، کاهش ترافیک، کاهش آلودگی هوا را در بر داشته باشد

یک کارشناس رسانه گفت: دیدار اخیر وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی با خبرنگاران ضدانقلاب مشخص کرد که رسانه‌های معاند در صف مقدم دشمنی با مردم و منافع ما قرار دارند.

رئیس سازمان صنایع الکترونیک ایران گفت: خط یک تراموای تهران حد فاصل میدان آزادی تا سه راه تهرانپارس با همکاری سازمان صنایع الکترونیک ایران و شهرداری تهران در مدت دو سال انجام خواهد شد.

آئین امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین شهرداری تهران و وزارت دفاع در ارتباط با فراهم کردن زمینه مشارکت در تأمین مالی خطوط تراموای تهران برگزار شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: روش اعطای کالابرگ الکترونیک به دولت واگذار شده است و مجلس دست دولت را باز گذاشته است تا متناسب با توان خودش در این زمینه پیش برود.

رئیس جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی دختران و نائب قهرمانی تیم ملی پسران کشور را در پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو نونهالان آسیا در لبنان تبریک گفت.

رئیس جمهور با تشکر صمیمانه از عراق بابت برگزاری باشکوه مراسم اربعین، این رویداد بی‌نظیر متبرک به نام حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) را جلوه‌ای از اتحاد و مقاومت امت اسلامی دانست.

نماینده مردم کازرون در مجلس با اشاره به اینکه تحریم انتخابات کارساز نیست، گفت: اگر جناح‌های سیاسی به اندازه کافی رشد کرده باشند، هیچگاه جایگاه قانونی کشور را تضعیف نمی‌کنند.

عصر دیروز (شنبه) 18 شهریور ماه، ورودی بخش کنسولی سفارت ایران در پاریس توسط معاندان جمهوری اسلامی دچار آتش‌سوزی شد.

سخنگوی سفارت کشورمان در فرانسه با اشاره به اینکه اوضاع ساختمان کنسول‌گری ایران در پاریس، در پی حمله خصمانه گروهی از عناصر ضدانقلاب تحت کنترل است، گفت: خللی در روند فعالیت‌های آن وارد نشده.

رئیس‌جمهور در گفتگو با نخست‌وزیر عراق رویداد بی‌نظیر اربعین را جلوه‌ای از اتحاد و مقاومت امت اسلامی دانست.