شنبه 8 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری مهر

سیاسی خبرگزاری مهر

رئیس فراکسیون زنان مجلس گفت: آرمان‌های جمهوری اسلامی اصیل هستند و مردم فارغ از شرایط، همیشه نسبت به آنها وفادار بودند، راهپیمایی دیروز نشان داد که اصل نظام برای مردم پر طراوت و ارزشمند است.

یازدهمین نشست هیئت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس صبح امروز یکشنبه 23 بهمن 1401 به ریاست سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در موزه دفاع مقدس برگزار شد.

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: حماسه 22 بهمن خواب دشمن را بی‌تعبیر و آن را به کابوس تبدیل کرد و نشان داد تجزیه ایران و دوقطبی‌سازی میان آحاد مردم خیال خام دشمنان است که محقق نمی‌شود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: راهپیمایی 22 بهمن مسئولیت همه حاکمان و مسئولین ما را در قوای سه گانه و در نیروهای مسلح برای خدمت رسانی بهتر و خالصانه تر به مردم سنگین‌تر کرد.

یک تحلیلگر سیاسی گفت: عفو و بخشودگی کسانی که در اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر دستخوش هیجانات شده و اقداماتی مرتکب شده بودند، آغازی بر گفتگوی ملی است.

رئیس خانه احزاب گفت: بیانیه گام دوم انقلاب دمیدن روح امید، بیان تکلیف، استفاده از خرد جمعی و نگاه به نسل‌های دوم، سوم و بعد از آن است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ملت بصیر ما روز گذشته با حضور جانانه خودشان در راهپیمایی 22 بهمن خط بطلانی بر همه توطئه‌ها، تحریک‌ها و طرح‌های شوم دشمنان کشیدند.

نماینده مردم بروجن در مجلس گفت: مجلس از تصمیم دولت برای ادامه عفوها و «امتداد وحدت» حمایت می‌کند، این مسیر اتحادآفرین باید امتداد یابد چراکه جامعه ایران امروز به وحدت و همبستگی نیاز دارد.

یازدهمین جلسه هیأت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.

رئیس جمهور در پاسخ به دعوت رسمی همتای چینی خود، فردا عازم چین خواهد شد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه گفت: قیمت سیگار باید به گونه‌ای باشد که مشوق مصرف نباشد و از طرف دیگر نباید در داخل مالیات‌هایی روی سیگار وضع کنیم که قاچاق سیگار افزایش یابد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز نیروی زمینی تحرک خود را به مرز 90 درصد نزدیک کرده است که در ارتش‌های دنیا کم نظیر است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی از حماسی مردم در راهپیمایی22بهمن1401 قدردانی کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنرانی خود در آیین اختتامیه جشنواره فیلم فجر تأکید کرد که این اولین دوره جشنواره فجر است که رئیس‌جمهور در آن حضور داشته و در کنار مردم به تماشای فیلم نشسته است.

اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: از شخص رئیس جمهور تشکر میکنم و برای اولین بار یک رئیس جمهور در جشنواره حاضر شد و همراه مردم به تماشای یک فیلم نشست.

در تماس تلفنی وزیر خارجه عراق و امیرعبداللهیان آخرین وضعیت مناسبات دوجانبه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.