یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری مهر

سیاسی خبرگزاری مهر

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جزئی از مردم است و در دل مردم جای دارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تشکر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: پروژه درهم شکستن اتحاد ملت با تدبیر خود مردم شکست خورد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: دشمنان تلاش فراوانی کردند تا مردم ایران را نسبت به جمهوری اسلامی بدبین کنند اما ملت با حضور گسترده خود این بار هم نقشه آنان را نقش بر آب کردند.

سخنگوی دولت گفت: مردم جمهوری اسلامی را مثل یک گوهر ناب در میان نسل‌های خود حفظ کرده‌اند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای از حضور اعجاب انگیز مردم در راهپیمایی 22 بهمن 1401 در سراسر کشور تقدیر و تشکر کرد.

رئیس جمهور ضمن قدردانی از حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: راهپیمایی امسال جلوه‌های تازه‌ای از شور انقلابی و حماسه حضور را به تصویر کشید.

معاون اول رئیس جمهور در پیامی درگذشت استاد کریمی مراغه‌ای را تسلیت گفت.

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: وظیفه ما در دولت این است که بهترین شرایط را برای مردم فراهم کنیم و دولت مصمم است که این کار را انجام دهد.

تربت جام امروز همزمان با سراسر کشور مردم شهر تربت جام و مراکز بخش بوژگان، سمیع آباد، نصرآباد، و روستاهای احمدآباد صولت و رباط سمنگان در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.

مشهد فرماندار مشهد گفت: حضور همه اقشار و سنین در راهپیمایی تمام معادلات دشمنانی که به خیال خام خود در این چند ماه توان خود را برای ایجاد ناامیدی در میان مردم به کار بسته بودند برهم ریخت.

سخنگوی اسبق وزارت خارجه گفت: مردم حضور بی سابقه ای در راهپیمایی 22 بهمن داشتند و اقدامات دشمنان باعث شد که ملت در تجدید میثاق با انقلاب راسخ‌تر شوند.

راهپیمایی 22بهمن تفاوت محسوسی با سال‌های گذشته داشت؛ کودکان و نوجوانان دهه نودی هدایت جمعیت را به دست گرفته و با حضور خود، حال و هوای دیگری به جشن پیروزی انقلاب داده بودند.

جمعی از مقامات خارجی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به وزیر امور خارجه کشورمان تبریک گفتند.