جمعه 21 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری مهر

سیاسی خبرگزاری مهر

روابط عمومی تلوبیون در مورد تصاویر منتشر شده در فضای مجازی نسبت به اختلال در سخنرانی رییس جمهور اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

مدیرکل دفتر مجلس و نمایندگان قوه قضائیه گفت: مردم نسبت به نظام و انقلاب تعصب دارند و حضور آنان در راهپیمایی 22 بهمن امسال بی‌نظیر بود.

رئیس جمهور در پیامی درگذشت همسر و مادر شهیدان غریبی را تسلیت گفت.

کاشمر نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم پای انقلاب ایستاده اند و هرکس بخواهد مقابل مردم بایستد را از بین می‌بریم.

وزیر امور خارجه گفت: قطعنامه کنگره آمریکا در حمایت از گروهک تروریستی منافقین، بار دیگر اثبات کرد که آنها به دنبال استفاده ابزاری از تروریسم و سناریوی داعش برای ویرانی ایران هستند.

مشهد رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: پس از انقلاب ایران، اینجا دیگر خاورمیانه نیست بلکه منطقه مقاومت اسلامی است و این انقلاب معادلات جهانی را به نفع مؤمنان تغییر داده است.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور صبح امروز شنبه 22 بهمن 1401 در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرد.

تربت حیدریه معاون امور زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: انقلاب اسلامی به ملت ایران عزت بخشید و این در حالی است که مدعیان آزادی در دنیای غرب افتخار دروغین می‌کنند که مهد آزادی هستند.

تبریز - محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در جمع راهپیمایان تبریزی حضور پیدا کرد.

دهه هشتادی و نودی‌ها همگام با سایر نسل‌های انقلاب اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن حاضر شدند.

تایباد مدیر حوزه علمیه فاضلیه مشهد گفت: حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن، باعث انرژی مضاعف به حرکت رو به رشد و تعالی انقلاب اسلامی ایران است.

نیشابور مراسم باشکوه راهپیمایی 22 بهمن با حضور پرشور و گرم قشرهای مختلف مردم و مسئولان نیشابور در این شهرستان برگزار شد.

تبریز - رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم امروز برای جمهوری اسلامی ایران افتخار آفریدند و درس عبرتی به دشمنان و در راس آنها به آمریکای جنایت کار و رژیم صهیونسیتی کودک کش دادند.

کاشمر مردم شهید پرور و انقلابی شهرستان کاشمر همزمان با سراسر کشور از پیر و جوان با شوری خاص و در هوای زمستانی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: پیام واضح حضور میلیونی مردم در نقاط مختلف کشور این است که این مردم هشیار و آگاه هستند و یک بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان کوبیدند.