پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

سیاسی خبرگزاری مهر

سیاسی خبرگزاری مهر

یک فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه عفو رهبری باید مبنا و پایه رویکرد سیاسی کشور قرار گیرد، گفت: از آزادی دستگیرشدگان خوشحال هستیم و این اقدام را عملی اصلاحی در کشور میدانیم.

رئیس جمهور که به دعوت رسمی «شی جین پینگ» همتای چینی خود و در راستای گسترش تعاملات اقتصادی و سیاسی با کشورهای آسیایی، عازم چین شده بود، وارد فرودگاه پکن شد.

بدون تعارف با یکی از معروف‌ترین مبارزان و زندانیان رژیم پهلوی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.

رئیس جمهور که به دعوت رسمی «شی جین پینگ» همتای چینی خود و در راستای گسترش تعاملات اقتصادی و سیاسی با کشورهای آسیایی، عازم چین شده بود، وارد فرودگاه پکن شد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در کوبا در دیدار با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه به ارائه گزارشی درمورد آخرین وضعیت روابط دو جانبه ایران و کوبا پرداخت.

پرویز ثابتی از مقامات بلند پایه ساواک و رئیس ساواک تهران پس از سال‌ها زندگی در انزوا و دوری از رسانه‌ها چند روز پیش در تجمع ضدانقلاب لس‌آنجلس به همراه خانواده‌اش شرکت کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: مردم بزرگ ما روز 22 بهمن پیامی قوی را به دشمن مخابره و اعلام کردند که ایران کشور کودتای مخملی نیست.

مدیرکل حراست استان تهران گفت: در برابر فساد همه ما مسئولیم و بزرگترین قدرت برای مقابله با فساد، نظارت عمومی است.

رئیس سازمان اطلاعات تهران گفت: استکبار توطئه‌های فراوانی علیه ما پیاده و اجرا کرده است که یکی از آنها توطئه پیچیده اغتشاشات اخیر بود که در طول تاریخ بی سابقه بود و بحمدالله همه آنها خنثی شد.

چند نمونه از دروغ‌پردازی‌های ضدانقلاب درباره وضعیت زندانی‌ها را مشاهده می‌کنید.

حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور پیش از عزیمت به پکن گفت: ایران مواضع و ارتباطات مشترکی با چین دارد که متاسفانه تا به امروز در جهت ارتقای اقتصادی و تجاری استفاده نشده است.

حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور که به دعوت رئیس جمهور چین عازم این کشور است، با بدرقه‌ی معاون اول تهران را به مقصد پکن ترک کرد.

رئیس جمهور که به دعوت رئیس جمهور چین عازم این کشور است، با بدرقه‌ی معاون اول تهران را به مقصد پکن ترک کرد.

رئیس جمهور عصر امروز (دوشنبه) پیش از سفر به چین گفت: مواضع مشترکی در مقابله با یکجانبه‌گرایی با چین داریم که در جهت استقلال سیاسی ما را در کنار یکدیگر در جهان قرار می‌دهد.

وزیر امور خارجه کشورمان پیش از سفر به چین نوشت: ایران و چین مصمم به اجرای کامل برنامه مشارکت جامع راهبردی هستند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت شاعر شیرین‌سخن آقای میرزا حسین کریمی را تسلیت گفتند.