جمعه 14 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری مهر

سیاسی خبرگزاری مهر

رهبر معظم انقلاب فرمودند: هدف اصلی صدام از حمله به ایران، جدا کردن خوزستان از ایران و تجزیه کردن ایران بود. خود مردم عرب خوزستان هم در مقابل صدام ایستادگی کردند.

سخنگوی سپاه از برگزاری رژه دریایی با شرکت 1444 شناور مردمی و یگان های شناوری نیروهای مسلح در بندرعباس خبر داد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: مسلمانان جهان در اربعین امسال نشان دادند که ما ملت امام حسین (ع) هستیم.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی خواستار اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در سازمان صدا و سیما شد.

57 دفتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور در واکنش به حوادث رخ داده بعد از درگذشت مرحوم «مهسا امینی» بیانیه ای صادر کردند.

صفارهرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هنجارشکنی‌ها ماموریتی به نیابت از دشمن شکست خورده است.

رهبر معظم انقلاب فرمودند: نگاهی که قدرتمندان غربی به ایران داشتند، نگاهی سلطه‌طلبانه بود. در این میان شخصیتی مانند امام خمینی (ره) قیام کرد و ملت 35 میلیونی آن زمان پشتیبان او بودند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با لایحه اصلاح تبصره‌های 1 و 7 ماده واحده قانون بودجه سال 1401 کل کشور درباره کاهش درصد حقوق گمرکی برخی کالاهای وارداتی موافقت کردند.

دفتر تحکیم وحدت در بیانیه‌ای در واکنش به حوادث رخ داده بعد از درگذشت مرحوم مهسا امینی تاکید کرد: بزودی عموم دانشگاهیان با اعلام مواضع رسمی خود هتاکان هنجار شکن را بر سرجای خود خواهند نشاند.

نمایندگان رشت در مجلس شورای اسلامی اقدام اغتشاشگران در آسیب به اموال عمومی و هنجارشکنی را محکوم کردند.

رهبر معظم انقلاب فرمودند: یک روزی ما ادعا می‌کردیم که تمام کشورها در جنگ تحمیلی علیه جمهوری اسلامی می‌جنگیدند؛ امروزه تمام آن کشورها این موضوع را تایید می‌کنند.

در این فیلم روایت رهبر انقلاب از پیش‌بینی حمله صدام به ایران را مشاهده می‌نمایید.

فراکسیون روحانیت مجلس در بیانیه‌ای تاکید کرد: اقتدار نظام اسلامی با حرکت‌های مذبوحانه گروه های معاند خارج نشین و منافقین داخلی متزلزل نخواهد شد.

معاون اول رئیس جمهور گفت: مردم عراق هرچه در توان داشتند در طبق اخلاص قرار دادند و خدمات شایسته ای به زائران ارائه کردند تا چنین حماسه بزرگ و مهمی شکل بگیرد.

رهبر انقلاب در دیدار با جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس فرمودند: ما باید کاری کنیم که نسل جدید مسائل دفاع مقدس را بشناسند. این توقعی است که بنده از خودم و دیگران دارم.