جمعه 14 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری مهر

سیاسی خبرگزاری مهر

رئیس جمهور گفت: ما اولویت سیاست همسایگی را دنبال می‌کنیم، اگر کشوری بخواهد با ایران همکاری کند، همکاری را در زمینه سیاسی تجاری و اقتصادی به صورت فعال دنبال می‌کنیم.

رئیس جمهور در دیدار رئیس‌جمهور صربستان گفت: لازمه برقراری صلح و آرامش در دنیا کنار گذاشتن رویکردهای نژادی و فرقه‌ای است.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: داستان دفاع مقدس، داستان غرور و افتخار و حدیث ماندگار پایداری، دلاوری و فداکاری ملت بزرگ ایران در برابر یک جهان دشمنی و ناجوانمردی است.

اهواز - معاون اقتصادی رئیس جمهور با تاکید بر تبیین ابعاد مختلف دفاع مقدس گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس امروز وظیفه مهم جهاد تبیین را برعهده دارند.

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی گفت: اگر محدود سازی موقت اینترنت با هدف تأمین امنیت در کشور صورت می‌گیرد، مصداق عینی سنگربانی است.

رهبر معظم انقلاب فرمودند: پیام شهیدان به ما یادآور می‌شود که ایستادگی در برابر شیطانهای قدرت و ستم، در پایان به پیروزی و برافتادن ترس و اندوه می‌رسد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مردم ما اشک تمساح رسانه‌های رژیم صهیونیستی کودک‌کش و شبکه‌های انگلیسی درباره موضوع «مهسا امینی» را نمی‌پذیرند.

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش گفت: وجود شکاف و فاصله نسلی، باعث شده که نسل جوان از حقایق دفاع مقدس فاصله بگیرند؛ این حقایق و واقعیات با اسناد و مدارک بیان شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد: تظاهرات مردمی در محکومیت حرکات هنجارشکنانه اخیر، فردا پس از اقامه نماز جمعه در تهران و سراسر کشور برگزار می‌شود.

جلسه بررسی مسائل مربوط به شروع سال تحصیلی جدید به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور برگزار و بر لزوم بهره گیری از روش‌های «آموزش ترکیبی» مجازی و حضوری تاکید شد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی در بالاترین سطح از قدرت و توان رزمی است و کوچک‌ترین تعرض به خاک ایران اسلامی می‌تواند منجر به فوران خشم نیروهای مسلح می‌شود.

سپاه در بیانیه‌ای به هجمه های معاندین علیه فراجا واکنش نشان داد و آورده است: فرماندهی انتظامی همواره حافظ جان،‌مال و ناموس مردم است.

رئیس جمهور با انتقاد از استاندارد دوگانه غرب در مواجهه با حقوق بشر اظهار داشت: استانداردهای دوگانه، خود بزرگترین و جدی‌ترین مصداق نقض حقوق بشر است.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه گره توافق باید به دست کسی باز شود که آن گره را زده است، گفت: پرونده‌های ایران در آژانس باید مختومه شود تا به عنوان اهرم فشار مورد سو استفاده قرار نگیرد.

اهواز - معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: خوزستان دژ مقاومت ملت ایران در 8 سال دفاع مقدس بود.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه‌ای تداوم روند قدرت‌افزایی دفاعی برای مقابله متناسب با تهدیدات را در زمره راهبردهای اولویت‌دار نیروهای مسلح و حوزه صنعت دفاعی کشور دانست.