جمعه 14 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری مهر

سیاسی خبرگزاری مهر

معاون اول رئیس‌جمهور آیین نامه اجرایی قانون تأسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی را امضا و ابلاغ کرد.

مشروح مصاحبه شبکه سی بی اس آمریکا با حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور ایران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.

حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان ضمن حضور در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد؛ امروز به سخنرانی پرداخت.

رئیس جمهور در سخنرانی خود در سازمان ملل متحد گفت: ایران اجرای عدالت و محاکمه آمر و مباشر شهادت سپهبد قاسم سلیمانی را از طریق یک دادگاه عادلانه تا حصول نتیجه قطعی دنبال خواهد کرد.

رئیس جمهور در پیام‌های جداگانه‌ای به رئیس جمهور و نخست وزیر ارمنستان فرارسیدن روز ملی این کشور را تبریک گفت.

هیئت وزیران با اصلاح مصوبه تعیین سقف کارانه پزشکان در سال 1401موافقت کرد.

رئیس مرکز پژوهش های مجلس گفت: تحرکات در منطقه قفقاز جنوبی برای تغییر ژئوپلیتیک منطقه به طور قطع منافع ملی ایران را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

شب گذشته (سه‌شنبه) تعداد محدودی از آشوب‌گران در برخی از خیابان‌های شهر اقدام به تخریب اموال عمومی کردند که با حضور نیروهای انتظامی فضا به سمت آرامش بازگشت.

سخنگوی دولت گفت: رئیس‌جمهور ساعت 18 به‌وقت ایران در هفتادوهفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل، مواضع اصولی و مبتنی بر عدالت ملت ایران را ارائه خواهد کرد.

نشست معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه درباره صادرات خدمات فنی و مهندسی برگزار شد.

رهبر انقلاب اسلامی امروز با جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس دیدار کردند که در ادامه فیلم کامل بیانات ایشان را مشاهده می‌کنید.

ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای آورده است: دشمنان نظام تلاش می کنند دیپلماسی موفق ایران دراجلاس شانگهای را به چالش کشیده و برای حضور هوشمندانه رئیس جمهور در اجلاس سازمان ملل مشکل ایجاد کنند.

تایباد - مرز زمینی دوغارون در عمر فعالیت بیش از یکصد ساله خود، درحالی مرز برادری برای مردمان دو سوی هریررود بوده است که این برادری در روزهای متعلق به آل‌الله به زیبایی قابل مشاهده است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: جنگ تحمیلی قابل پیش بینی بود اما قابل پیشگیری نبود.

صحنه کشیده شدن چادر یک بانوی محجبه در اغتشاشات اخیر، موجی از گلایه، اعتراض و نارضایتی را در فضا مجازی ایجاد کرده و برخورد با این اتفاق به مطالبه عمومی تبدیل شده است.