یک‌شنبه 13 خرداد 1403

فرهنگی خبرگزاری مهر

فرهنگی خبرگزاری مهر

امکان خرید کتاب از سامانه خرید از کتابفروشی برای افراد زیر 18 فراهم شد.

بازی‌های رومیزی نوجوانان ناشنوا دوشنبه هشتم اسفند توسط خانه فرهنگ شمشیری برگزار می‌شود.

سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب هند با حضور جمهوری اسلامی ایران امروز ششم اسفندماه 1401 آغاز به‌کار کرد.

نشریه «گلوبال اکونومیک» جایزه ویژه خود در بخش معماری را به نیما و سینا کیوانی به‌خاطر دو پروژه مسکونی اختصاص داد.

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره حاج عبدالله والی پدر معنوی جهادگران دوشنبه 8 اسفند همزمان با اعیاد شعبانیه در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

اعضای کتابخانه ملی نسبت به کاهش زمان استفاده از شیفت شب انتقاد داشته و خواستار برقراری این شیفت مطابق گذشته هستند.

مجله سروش هفتگی با مطالب ویژه دهه فجر همچون مروری بر برنامه‌های کودک و نوجوان در ایام دهه فجر، تصویر انقلاب اسلامی در سینمای ایران منتشر شد و روی پیشخان مطبوعات آمد.

پس از توهین‌های بی‌شرمانه نشریه شارلی ابدو این‌بار روزنامه دولتی آذربایجان در باکو در 15 بهمن ضمن انتشار کاریکاتورهایی به توهین‌های بی سابقه به اسلام، ایران و مقام ولایت پرداخت.

سلسله نشست‌های هم‌اندیشی در باب صعود و نزول گروه‌های مرجع در ایران عصر امروز شنبه 6 اسفند توسط دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی برگزار می‌شود.

نشر مروارید کتاب «سلام به هفتاد سالگی‌ام: مجموعه داستان‌های عاشقانه‌» نوشته عزیز نسین را با ترجمه صابر حسینی منتشر و راهی بازار نشر کرد.

جویس کرول اوتس که در 84 سالگی هنوز بلد است چطور اعصاب دیگران را به هم بریزد، در مصاحبه‌ای درباره شصت و یکمین رمانش که درباره یک پرستار بچه است، صحبت کرده است.

یکی از درخواست تولیدکنندگان برگزاری نمایشگاه به ویژه در ایام پایان سال است تا بتوانند بخشی از فروش‌شان را داشته باشند و حالا امروز بسیاری از تولیدکنندگان در شهر خانواده حضور نداشتند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت اسماعیل احمدی مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان و از چهره‌های حوزه روابط عمومی را تسلیت گفت.

نشست خبری هفته گرامیداشت حکیم نظامی شاعر پارسی قرن ششم، روز یکشنبه هفتم اسفند در انجمن آثار و مفاخر برگزار می‌شود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پیامی درگذشت همسر شهید مطهری را تسلیت گفت و توفقیقات معرفتی شهید مطهری را در گرو یاری همسرش دانست.

نزدیک به 20 تولیدکننده صنعت اسباب بازی در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی مادر، نوزاد و کودک حضور داشتند و محصولات خود را ارائه کردند.