یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری مهر

فرهنگی خبرگزاری مهر

همت این‌شرایط را ناشی از «کمبود کیفیت» دانست و گفت: ایثار هست، ایمان هست، اخلاص هست، ولی در کنار این‌عناصر این‌فکر هم باید باشد که بابا آخر توی این‌کانال ماندن که صحیح نیست!

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، بر صیانت از دستاوردهای این انقلاب تأکید کرد.

محفل ادبی شب شعر «ایران و فلسطین در طلیعه ظهور» فردا یکشنبه 23 بهمن در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مردم انقلاب اسلامی را متعلق به خودشان می‌دانند و همه ساله با حضور حماسی خود در جشن پیروزی انقلاب اسلامی با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری بیعت می‌کنند.

یک شاعر گفت: دولت نه تنها از اهل قلم هیچ گونه حمایت مالی نمی‌کند بلکه یک نویسنده یا یک شاعر باید کلی هزینه کند تا اثرش را به چاپ برساند.

تهیه‌کننده انیمیشن بچه‌زرنگ گفت: در پروژه‌های قبلی مان به واسطه نمایش در کشورهای مختلف توانستیم بازگشت سرمایه را داشته باشیم و در پروژه بچه زرنگ هم این کار را خواهیم کرد.

مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران طی پیامی، درگذشت میرزا حسین کریمی مراغه‌ای را تسلیت گفت.

همزمان با جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای اقدام به ایجاد بازی‌سرا در مسیر راهپیمایی 22 بهمن کرد.

12 هزار نسخه کتاب توسط سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی به رایزن فرهنگی ایران در افغانستان اهدا شد.

معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ارسال پیامی درگذشت میرزاحسین کریمی مراغه‌ای را تسلیت گفت.

همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دانش‌آموزان دختر آموزش و پرورش ناحیه 4 شیراز در آرامگاه حافظیه، سرود ایران را با عنوان همسرایان فجر 1357 نفری اجرا کردند.

کتاب «برخیزید» شامل خاطرات سید حمید شاهنگیان توسط انتشارات راه یار به چاپ چهارم رسید.

کتاب «چشم حاج آقا» نوشته رضا کشمیری توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر و راهی بازار نشر شد.

نشر نی سی‌ودومین چاپ کتاب «ایران بین دو انقلاب» نوشته یرواند آبراهامیان را با ترجمه مشترک احمد گل محمدی و محمد ابراهیم فتاحی عرضه کرد.

رژیم صهیونیستی روابط گسترده‌ای با جمهوری آذربایجان دارد و تلاش بسیاری برای قطع روابط تهران و باکو کرده است. تاسیس گسترده مراکز فرهنگی یهود در آذربایجان را نباید نادیده گرفت.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد در آستانه چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه برای حضور در راهپیمایی 22بهمن دعوت کرد.