جمعه 21 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری مهر

فرهنگی خبرگزاری مهر

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بیانیه‌ای با گرامیداشت سالروز عملیات غرور انگیز والفجر 8، درس‌های دفاع مقدس را راهنمای ملت ایران برای غلبه بر جنگ شناختی دشمن دانست.

کتاب «روایت رستاخیز» نوشته حسین عباس‌پور توسط انتشارات راه یار چاپ و روانه بازار نشر شد.

ویژه‌برنامه «دورهمی کتاب» فرهنگسرای اندیشه، فردا پنجشنبه 20 بهمن به معرفی و بررسی کتاب «ذهنیت انعطاف‌پذیر، رشد و ارتقا» می‌پردازد.

فراخوان هشتمین دوره جشنواره خاتم توسط دبیرخانه این رویداد تا بیستم اسفند تمدید شد.

واقعیت این است که حضور ارتش ایالات متحده در عراق خلاف خواست مردم و حکومت عراق است که این مهم در قانون مصوب پارلمان عراق در سال 1398 و سخنان نخست وزیر فعلی آشکار است اما...

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد پیکرهای مطهر 62 شهید دوران دفاع مقدس از جزیره مجنون عراق تفحص شده‌اند.

همزمان با برگزاری چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برای نخستین بار در بخش تجلی اراده ملی این دوره از جشنواره مذکور مشارکت می‌کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حفظ وحدت سرزمینی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است و انقلاب اسلامی سال 1357 در واقع «ایران» را از تهدید انشقاق و واگرایی، نجات داد.

نخستین دوره مسابقه «وصیت رفیق شهیدم» توسط معاونت فرهنگی و هنری موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

امیر مرادی گفت: جرم شناسی به عنوان یک حرفه، دارای اخلاق حرفه‌ای خاص خود است، و علیرغم اینکه در دو دهه اخیر، پژوهش‌های جرم‌شناسی در ایران، رشد روزافزونی داشته است.

کاپیتان آمد و من را دید. گفت شما «امروز روزه بودی؟» خب آدمی که روزه می‌گیرد نمی‌تواند دروغ بگوید. گفتم بله. گفت «پرواز هم بوده‌ای؟» گفتم بله. هیچی نگفت و رفت...

اهواز - استاندار خوزستان گفت: هماهنگی‌های لازم برای حضور کاروان‌های راهیان نور در حال انجام است چرا که همه ما موظف به پیگیری مشکلات راهیان نور هستیم.

نخستین جشنواره بازی‌های دیجیتال «گنبد مینا» به مناسبت دهه فجر از دیروز دوشنبه 17 بهمن آغاز شده و به مدت پنج روز ادامه دارد.

کتاب «رهیافت به فرد و داده‌های فردی در مطالعات تاریخ اجتماعی» تألیف ابراهیم موسی پور بشلی توسط سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت) منتشر و راهی بازار نشر شد.

همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره نوجوونیم، 5 نوجوان برتر منطقه 3 معرفی می‌شوند.