پنج‌شنبه 3 آبان 1403

ورزشی خبرگزاری مهر

ورزشی خبرگزاری مهر

تیم ملی فوتسال بانوان ایران در مسیر دستیابی به جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی در تلاش است عملکردی درخشان در جام ملت‌های آسیا داشته باشد.

دروازه‌بان جدید تیم فوتبال تراکتور تاکنون نتوانسته در تبریز دروازه خود را مقابل حریفان بسته نگه دارد.

محمد صلاح، ستاره مصری تیم فوتبال لیورپول انگلیس، در سال پایانی قرارداد با این تیم قرار دارد و تیم های بزرگ اروپایی و باشگاه های عربی خواهان جذب او هستند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حالی از عملکرد تیمش در برد مقابل چادرملو با تنها یک گل زده رضایت داشت که پیشرفت بسیار اندکی داشت.

لیگ برتر والیبال بانوان قرار بود از آبان ماه سال جاری آغاز شود اما بی‌میلی و انصراف باشگاه‌ها و همچنین تعداد اندک تیم‌ها جهت شرکت در لیگ شرایط را سخت کرده است.

در لیست 27 نفره ای که امیر قلعه نویی برای دیدار با ازبکستان و قطر اعلام کرده است 10 لژیونر حضور دارند که هر کدام عملکرد متفاوتی در تیم های باشگاهی خود داشته اند.

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال با سقوط آزاد تراکتور در جدول رده‌بندی و بازگشت سپاهان اصفهان به صدر جدول همراه بود. پرسپولیس هم با یک برد ضعیف به رده دوم رسید و استقلال رنگ آرامش را دید.

حدود دو ماه از تصدی وزارت ورزش توسط احمد دنیا مالی می‌گذرد اما وی طی این مدت نه حکمی صادر کرده و نه اقدام دیگری برای تغییر در ساختار این وزارتخانه یا دیگر بخش‌های ورزش.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: کسی که دو گل از زاویه بسته می خورد تمرکز کافی در بیاناتش ندارد؛ اظهارات بیرانوند کذب محض است حتما فیلمی که گفته است را منتشر کنند.

تبریز - علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم فوتبال تراکتور بعداز شکست تیمش برابر فولاد اظهارات جنجالی علیه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس بیان کرد.

کمیته انضباطی از احضار دروازه بان تراکتور به این کمیته خبر داد.

ادعای دروازه‌بان تراکتور تبریز در خصوص پرداخت 5 میلیارد تومان رشوه به هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تبعات سنگینی برای دو طرف دارد.

سازمان لیگ فوتبال زمان برگزاری سه بازی از هفته هشتم لیگ برتر را تغییر داد.

علیرضا بیرانوند در اخرین اظهار نظر خود خبر از دریافتی شگفت انگیز هیات مدیره باشگاه پرسپولیس بابت امضای الحاقیه قراردادش داد.

تبریز - آنتونیو روکاوینا مربی تیم تراکتور با بیان اینکه نیمه نخست عملکرد بهتری داشتیم، گفت: به هیچ وجه نتیجه بازی برای ما باور کردنی نبود.

باشگاه تراکتور تبریز از تیم داوری دیدار امشب مقابل فولاد خوزستان در هفته هفتم لیگ برتر شکایت کرد.