شنبه 1 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری مهر

ورزشی خبرگزاری مهر

قزوین - مدیر رسانه‌ای باشگاه شمس آذر از بازگشت سعید دقیقی به تمرینات این تیم خبر داد.

مهسا جاور آخرین پارو زن ایران در مسابقات قهرمانی روئینگ جهان در رده نوزدهم جدول ایستاد.

یکی از رسانه‌های قبرسی اعلام کرد باشگاه اومونیا با حضور کریم انصاریفرد مهاجم ایرانی این تیم در جام جهانی، 150 هزار یورو دریافت می‌کند.

تیم ملی ووشو دانشجویان در رقابت‌های جام جهانی ورزش‌های رزمی دانشجویان جهان با کسب 4 مدال طلا قهرمان بخش ساندا شد.

تمرین تیم فوتبال استقلال صبح امروز برگزار شد.

دختران پینگ‌پنگ‌باز ایران در مسابقات کانتندر گرجستان و در دو رده سنی زیر 17 سال و زیر 13 سال صاحب سه مدال برنز شدند.

تیم ملی فوتسال ایران در حالی با حاشیه‌های فراوان عازم مسابقات قهرمانی آسیا شد که سه روز دیگر باید در نخستین مسابقه به میدان برود.

تیم‌های ملی نجات غریق مردان و بانوان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جهان عازم محل برگزاری این رقابت‌ها در ایتالیا شدند.

رئیس فدراسیون فوتبال هنوز موفق به تسویه حساب با دراگان اسکوچیچ نشده اما به او قول داده تا قبل از جام جهانی مطالباتش را پرداخت کند!

گزارشگران مسابقات جهانی پدل با به میان آوردن نام مهدی طارمی، به این مهاجم ایرانی تیم پورتو کنایه زدند. این اتفاق باعث اعتراض باشگاه پورتو و عذرخواهی شبکه تلویزیونی شد.

با وجود نایب قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در رقابتهای جهانی، هنوز انتقاداتی از عملکرد بعضی از ملی پوشان وجود دارد.

سرپرست فدراسیون شمشیربازی ضمن اشاره به اولویت‌های کاری‌اش، بر مهیا کردن شرایط برای برگزاری انتخابات فدراسیون تاکید کرد و گفت: تصمیمم حضور در این انتخابات است.

تیم فوتسال پالما اسپانیا در هفته دوم لیگ فوتسال این کشور برابر تیم پرافتخار اینتر مووی استار به پیروزی رسید و پای مسلم اولادقباد بازیکن ایرانی این تیم هم به گلزنی باز شد.

حضور دوباره کارلوس کی روش در تیم ملی ایران بار دیگر فرصت نمایش را به مهدی ترابی وینگر پرسپولیس داد و این بازیکن در دیدار مقابل اروگوئه عملکرد قابل توجهی داشت.

برخی از کشتی‌گیران مطرح و ملی‌پوش کشورمان با حضور در سازمان لیگ فدراسیون کشتی، با تیم های خود قرارداد امضا کردند.

کاراته کاهای ایران در روز پایانی رقابتهای کاراته وان در ترکیه شانس کسب چهار طلا، چهار برنز دارند و 12 کاراته کای دیگر در گروه شانس مجدد برای کسب مدال تلاش خواهند کرد.