شنبه 15 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری مهر

ورزشی خبرگزاری مهر

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در نشست خبری پیش از بازی با اندونزی گفت: 10 بازیکن جدید را جایگزین 10 اسطوره کرده‌ایم و مطمئنیم فصل جدیدی را برای ایران و آسیا ترسیم می‌کنیم.

گلاره ناظمی و زری فتحی دو داور زن ایران در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا قضاوت خواهند کرد.

اولین روز رقابت‌های کشتی آزاد دانشجویان جهان با کسب 5 مدال طلا برای دانشجویان کشورمان پیگیری شد.

تیم ملی فوتسال ازبکستان در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا برابر ترکمنستان به پیروزی پرگل رسید.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال به سکوتش بعد از اخراج از ایران پایان داد و ضمن آرزوی موفقیت برای تیم کارلوس کی‌روش در جام جهانی، گفت: با نتایجی که در ایران گرفتم، چند پیشنهاد جدید دارم.

هافبک ازبکستانی استقلال در تمرینات این تیم عملکرد خوبی داشته است.

باشگاه پالما اسپانیا ضمن اعلام حضور دو لژیونر ایرانی خود در اردوی تیم ملی و مسابقات قهرانی آسیا، دلیل غیبت حسین طیبی در بازی این هفته را اعلام کرد.

مدافع و هافبک استقلال از امروز در تمرین این تیم شرکت خواهند کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه با تغییر موضع خود تاکید کرد که از برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی ایران قبل از جام جهانی مطمئن نیست.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران فرصت استثنایی برای تصاحب قفس توری در جام جهانی 2022 پیدا کرده است.

اسامی داوران بازی‌های هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال اعلام شد.

کارشناس فوتبال صعود تیم ملی از مرحله مقدماتی جام جهانی را سخت دانست و گفت: اگر بازیکنان با تمام توان بازی کنند شاید بتوان به این هدف بزرگ رسید.

فصل جدید رقابتهای لیگ برتر والیبال در شرایطی آغاز خواهد شد که براساس تصمیم فدراسیون والیبال تماشاگران از تماشای دیدارهای هفته اول محروم هستند و بازیها بدون حضور آنها برگزار خواهد شد!

تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار خود در شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا فردا چهارشنبه به مصاف اندونزی می‌رود؛ تیمی که مربی سابق و باتجربه ایرانی را در اختیار دارد.

نایب قهرمان کشتی فرنگی المپیک 1972 مونیخ معتقد است محمد بنا می‌توانست زودتر از اینها و در شرایط بسیار بهتری از سرمربیگری کناره گیری می‌کرد.

کارشناس فوتبال با بیان اینکه تیم ملی کشورمان عملکرد خوبی مقابل اروگوئه داشت، گفت: بهترین تیم ملی در ادوار گذشته در اختیار کارلوس کی روش است.