شنبه 15 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری مهر

ورزشی خبرگزاری مهر

اردوی تیم ملی فوتبال ایران علاوه بر اعضای تیم با حضور تنی چند از مدیران فدراسیون در حال برگزاری است.

تیم ملی فوتسال ایران در حالی از دو روز دیگر کارش را در مسابقات قهرمانی آسیا آغاز می‌کند که در رده ششم جهان حضور دارد.

کارشناس فوتبال با بیان اینکه تغییر سرمربی می‌تواند گاهی اوقات نتیجه بخش باشد گفت: حضور کی روش یک شوک مثبت به تیم ملی ایران بود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از هرگونه امضای متمم قرارداد اعضای تیم منع است و نمی تواند در قراردادها تغییری ایجاد کند.

نشریه دیلی میل انگلیس پنج بازیکن کلیدی ایران که تیم ملی انگلیس باید مراقبشان باشد را نام برد و از حسین کنعانی‌زادگان به عنوان ستون دفاعی تیم ملی یاد کرد.

چهار مدال طلا، نقره و برنز سهم دختران تنیس روی میز ایران از روز پایانی مسابقات کانتندر جوانان گرجستان شد، بدین ترتیب آنها در مجموع با کسب هفت مدال به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند.

سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان بلافاصله بعد از حضور در رأس این تیم از نگاه ویژه به مدعیان جوان و باانگیزه و حضور آنها در جام جهانی خبر داد.

ملی‌پوشان تنیس روی میز ایران در حالی عازم محل برگزاری مسابقات قهرمانی جهان شدند که افشین نوروزی به دلیل مصدومیت از همراهی آنها بازماند.

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: بازگشت به سطح اول تکواندو دنیا با این جوانان مستعدی که در اختیار داریم دور از دسترس نیست و من هم از میدان دادن به آنها واهمه ای ندارم.

دراگان اسکوچیچ بعد از اخراج از سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران و در بازگشت به کرواسی، میهمان یک برنامه تلویزیونی بود.

یکی از حریفان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی بدون آنکه در گروه خود بردی را کسب کند به یک دسته پایین تر لیگ ملت های اروپا سقوط کرد.

هیچ یک از بازیکنانی که در دیدار با اروگوئه برای تیم ملی ایران بازی کردند سهمیه امید محسوب نمی شدند.

در آستانه فصل جدید رقابت‌های باشگاهی بسکتبال، رئیس سازمان لیگ از شرایط کلی برای آغاز این فصل ابراز رضایت کرد اما گفت: شرایط برخی سالن‌ها کاملا ایده‌آل نیست که آنهم از دست ما خارج است.

کارشناس فوتبال با بیان این که تیم ملی فرصت کمی برای حضور در جام جهانی دارد گفت: آماده سازی تیم در این فرصت کوتاه کار سختی است.

وزارت ورزش در هشت ماه گذشته سه سرپرست را برای فدراسیون ژیمناستیک انتخاب و معرفی کرده اما هنوز نتوانسته مقدماتی برگزاری انتخابات این فدراسیون تاثیرگذار اما پرحاشیه را فراهم کند.

پرونده 127 کاراته کای ایران در رقابتهای لیگ جهانی ترکیه با کسب 7 مدال طلا، نقره و برنز بسته شد.