یک‌شنبه 17 تیر 1403

موافقت کابینه اسرائیل با احداث این واحدهای مسکونی

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
موافقت کابینه اسرائیل با احداث این واحدهای مسکونی

منابع خبری پنجشنبه شب از موافقت کابینه رژیم صهیونیستی با احداث حدود پنج هزار و 300 واحد مسکونی در کرانه باختری خبر دادند.

کابینه رژیم صهیونیستی با پیشنهاد بزالل اسموتریج وزیر دارایی این رژیم برای احداث حدود پنج هزار و 300 واحد مسکونی در کرانه باختری موافقت کرد.

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در این باره گفت که این رژیم استعمار را توسعه و تهدید تشکیل کشور مستقل فلسطینی را از بین خواهد برد.

این درحالیست که طبق قوانین بین‌المللی، تمامی شهرک‌های یهودی در سرزمین‌های اشغالی غیرقانونی تلقی می‌شوند. رژیم اشغالگر در سال 1967 شهر قدس را اشغال و اقدام به ساخت گسترده شهرک‌های یهودی نشین در آن کرد.

پس از اشغال کرانه باختری رود اردن و قدس در سال 1967 توسط رژیم اسرائیل، بیش از 250 شهرک یهودی‌نشین در این مناطق ساخته شده است که حدود 700 هزار نفر در آنها ساکن هستند.

خبر مرتبط اسرائیل شمال را از دست داد / روز وحشت اسرائیل در این منطقه

رسانه‌های صهیونیستی با اشاره به قطعی گسترده برق در جولان اشغالی و فرار ده‌ها هزار شهرک‌نشین در شمال به پناهگاه‌ها از ترس حملات حزب‌الله اعلام کردند که اسرائیل شمال را از دست داده است.

شورای امنیت سازمان ملل پیش تر با صدور بیانیه‌ای رسمی، طرح رژیم صهیونیستی برای گسترش شهرک‌سازی‌ها در اراضی اشغالی فلسطین را محکوم کرد اما رژیم صهیونیستی همچنان قطعنامه‌های سازمان ملل متحد را نقض کرده و نه تنها شهرک‌سازی در اراضی اشغالی را متوقف نکرده، بلکه آن را شدت بخشیده است.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

موافقت کابینه اسرائیل با احداث این واحدهای مسکونی 2