دوشنبه 2 مهر 1403

مورایس: ذوب‌آهن با تمام قدرت بازی کرد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
مورایس: ذوب‌آهن با تمام قدرت بازی کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ژوزه مورایس در نشست خبری پس از تساوی با ذوب‌آهن در هفته پنجم لیگ برتر، اظهار کرد: دربی‌ای بود که مثل بقیه دربی‌ها نتیجه غیرقابل پیش‌بینی بود. موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم که دروازه‌بان آن‌ها سیوهای فوق‌العاده‌ای انجام داد. یک گل زدیم، خیلی حیف شد که نتوانستیم به گلزنی ادامه دهیم و موقعیت‌هایی که داشتیم را استفاده نکردیم. وی افزود: ذوب‌آهن با تمام...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ژوزه مورایس در نشست خبری پس از تساوی با ذوب‌آهن در هفته پنجم لیگ برتر، اظهار کرد: دربی‌ای بود که مثل بقیه دربی‌ها نتیجه غیرقابل پیش‌بینی بود. موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم که دروازه‌بان آن‌ها سیوهای فوق‌العاده‌ای انجام داد. یک گل زدیم، خیلی حیف شد که نتوانستیم به گلزنی ادامه دهیم و موقعیت‌هایی که داشتیم را استفاده نکردیم.

وی افزود: ذوب‌آهن با تمام قدرت عملکردش را نشان داد، جنگید و نتیجه را باید قبول کنیم. باید کیفیت خودمان را ارتقا دهیم، پیشرفت کنیم و امیدوارم تا بازی بعدی این پیشرفت را نشان دهیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد خط هافبک تیمش تاکید کرد: الان لحظه مناسبی نیست که در مورد نقش بازیکنان توضیح دهم.

مورایس با اشاره به موقعیت از دست رفته آقایی‌پور و حردانی تصریح کرد: نمی‌دانم، اگر بخواهیم توضیح بهتری بدانیم باید از آن‌ها بپرسیم که چه اتفاقی افتاد، معمولاً حردانی نباید در آن منطقه می‌بود.

مورایس همچنین در پاسخ به این که باشگاه فرصت زیادی به او داده، گفت: موافقم.

انتهای پیام /