یک‌شنبه 8 مهر 1403

موسیقی

موسیقی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سومین نشست خبری با موضوع فیلم سینمایی «بهشت تبهکاران» امشب 16 بهمن در خانه رسانه برگزار شد.

وب‌گاه الف

مسعود جعفری جوزانی با اشاره به اینکه قصد نداشته فیلمی درباره قصاص بسازد، درباره اکران نسخه ناقص «بهشت تبهکاران» در سینماهای مردمی خطاب به مدیران جشنواره فجر گفت: این خیانت در امانت بود که فیلم را ناقص نشان دادید و اگر من خطا کرده بودم چرا شما چنین کاری کردید؟

خبرگزاری تسنیم

سومین نشست خبری پنجمین روز از چهل و دومین جشنواره فیلم فجر با حضور اصحاب رسانه و برخی عوامل فیلم بهشت تبهکاران برگزار شد.

وب‌گاه فرارو

پسر محمدرضا شجریان دربی مادرید را از نزدیک تماشا کرد.

خبرگزاری تسنیم

4 فیلم سینمایی و انیمیشن در پنجمین روز جشنواره فیلم فجر در برج میلاد به نمایش درمی‌آید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، امروز دوشنبه 16 بهمن‌ماه همزمان با پنجمین روز از برگزاری چهل و دومین دوره جشنواره فیلم فجر، سه فیلم «آپاراتچی»، «مجنون» و «بهشت تبهکاران» به همراه پویانمایی «رویاشهر» به نمایش در می‌آید. نقاش ساختمان در آرزوی سیمرغ فجر فیلم «آپاراتچی» که یک کمدی نوستالژیک است، درباره عشق و دلدادگی به هنر و سینما است. ماجرا این فیلم که به کارگردانی قربانعلی طاهرفر...

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیرخانه سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر در حالی جدول 81 اجرای صحنه ای این رویداد را منتشر کرد که فروش بلیت اجراهای این دوره از عصر فردا آغاز خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

ارکستر ملی نغمه باران طیِ چندین سال فعالیت در عرصه موسیقی با فراز و فرودهای بسیاری مواجه بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بیشتر از هفته‌ای است که بازگشت هنرمندان خارج از ایران دوباره محلی برای بحث و گفت‌وگو شده است، همه این ماجرا از روزی آغاز شد که خبرنگاری در حیاط دولت از وزیر فرهنگ و ارشاد پرسید که آیا مانعی برای بازگشت نصرالله معین خواننده به ایران وجود دارد؟ و پاسخ محمدمهدی اسماعیلی این بود: معین (خواننده) می‌تواند به ایران برگردد و برای دریافت مجوز هم مانند سایر خوانندگان روال قانونی را طی خواهد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با برگزاری جشنواره‌های تئاتر، فیلم و موسیقی فجر در این ماه، کنسرت‌ها نیز در سالن‌های نمایشی برقرار هستند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

بهمن ماه زمان ویژه‌ای برای رویدادهای هنری است؛ تئاتر، فیلم و موسیقی جشنواره‌های خود را برگزار می‌کنند؛ با این حال کنسرت‌ها هم همچنان رونق دارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی جشنواره موسیقی فجر، فراخوان ثبت نام رسانه‌های دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شامل (خبرگزاری‌ها، سایت‌های حوزه موسیقی، روزنامه‌ها، مجلات تخصصی موسیقی، رسانه‌های خارجی فعال در ایران) و شبکه‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برای حضور و پوشش خبری رویداد‌های سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر منتشر شد. فعالان...

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: تعدادی از گروه های فعال حوزه موسیقی در گونه‌های مختلف طی روزهای پیش رو آماده برگزاری کنسرت‌های مختلفی در تهران و دیگر شهرهای کشور هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

«ساحت حماسه» روایت سمفونیک 24 هزار شهید استان تهران شامگاه جمعه بیست و نهم دی ماه در تالار وحدت رونمایی شد.

خبرگزاری تسنیم

سمفونی ساخت حماسه با حضور مسئولان کشوری و لشگری در تالار وحدت رونمایی و اجرا شد.