یک‌شنبه 8 مهر 1403

موسیقی

موسیقی

وب‌گاه خبر آنلاین

با حضور و سخنرانی دکتر «سعد سکندرخان» رئیس موسسه فرهنگی اکو، فردین خلعتبری و جلال ذکایی، نخستین نمایشگاه صنعت موسیقی ظهر روز گذشته - یکشنبه 5 دی‌ماه - در برج میلاد افتتاح شد.

وب‌گاه فرارو

برخی از آثار تاریخی در بم پس از زلزله صددرصد تخریب شدند تعداد اندکی باقی ماندند؛ اما پس از گذشت سال‌های زیاد، هنوز هم به‌طور کامل مرمت نشده‌اند مثلاً ارگ تاریخی بم هنوز 70 درصد مرمت شده و 30 درصد از مرمت آن باقی مانده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: آمار مجوزهای صادره دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آبان ماه 1402 اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به این‌که «هفته آینده در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، سمفونی ویژه حاج قاسم رونمایی می‌شود» گفت که این اثر را دفتر موسیقی وزارت فرهنگ تولید کرده و از آن رونمایی خواهد کرد.

وب‌گاه گسترش

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: از هفته آینده دوشنبه هم علاوه بر سه شنبه، بلیت سینما نیم بها می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: مجوز 380 تک‌آهنگ آبان ماه امسال صادر شده که از این تعداد 276 اثر در گونه موسیقی پاپ بوده است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه الف

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به این‌که «هفته آینده در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، سمفونی ویژه حاج قاسم رونمایی می‌شود» گفت که این اثر را دفتر موسیقی وزارت فرهنگ تولید کرده و از آن رونمایی خواهد کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر فرهنگ و ارشاد امروز در حاشیه جلسه هیات دولت،‌گفت: از هفته آینده دوشنبه‌ها هم بلیت سینما نیم‌بها می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هفته آینده در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، از سمفونی ویژه حاج قاسم که توسط دفتر موسیقی وزارت فرهنگ تولید شده رونمایی خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مرحله ملی شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در تهران و به میزبانی تالار رودکی در دی سال جاری برگزار خواهد شد. مرحله پایانی شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران با عنوان ملی از 16 تا 19 دی در تهران و به میزبانی تالار رودکی با 2 بخش «اجرای‌صحنه‌ای» و «پژوهشی» برگزار خواهد شد که جزییات آن متعاقبا از سوی ستاد جشنواره اعلام خواهد شد. بخش نخست شانزدهمین...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرحله ملی شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در دی سال جاری به میزبانی تالار رودکی برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

اصغر علی‌کریمی شاعر در یادداشتی به نقد یکی از غزل‌های مجید افشاری عضو شورای شعر و ترانه دفتر موسیقی صدا و سیما پرداخته است، او این غزل را نقد روابط زودگذر و فرسایشی امروز می‌داند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیین اختتامیه پنجمین جشنواره موسیقی «امیرجاهد» در سالن اصلی برج آزادی برگزار شد.