یک‌شنبه 8 مهر 1403

موسیقی

موسیقی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عکسی از از دیدار نیما مسیحا خواننده معروف در کنار عارف در فضای مجازی پربازدید شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علیرضا قزوه، شاعر که برای مصاحبه درباره سمت خود در دفتر موسیقی و شعر صدا و سیما به ایسنا آمده بود، درباره وضعیت شعر و این‌که برخی معتقدند، شعر مخاطب خود را از دست داده و اثرگذار نیست، اظهار کرد: شعر بااصالت‌ترین هنرهاست، ماندگارترین هم هست؛ در شعر حکمت است و به نظرم حکمت خمیرمایه اصلی هنر است. حاکمان باید حکمت بدانند و اگر حکمت بلد نباشند، نباید...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک پژوهشگر گفت: مناقب‌خوانی هنری است که نیاکان به واسطه آن بسیاری از تعالیم دینی را منتقل کردند، پیشنهاد می‌دهم این هنر به عنوان میراث موسیقی ایران ثبت ملی شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

«مناقب‌خوانی هنری است که ایرانی‌ها برایش خون دادند، این هنر اصولی دارد و با توجه به اینکه میراث ایرانیان است باید در یونسکو به عنوان میراث جهانی ثبت شود.» اینها بخشی از گفته‌های هوشنگ جاوید، گردآوردنده آلبوم «مناقب‌خوانی در ایران» است که امروز 20 شهریورماه در نشست خبری رونمایی از این آلبوم مطرح شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، نشست رونمایی آلبوم «مناقب‌خوانی در ایران» امروز 20 شهریورماه با حضور هوشنگ جاوید (گردآوردنده آلبوم «مناقب‌خوانی در ایران») و میلاد عرفانپور، مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری در سالن سلمان هراتی برگزار شد. میلاد عرفانپور در این جلسه اظهار کرد: مرکز موسیقی حوزه هنری همواره یکی از رویکردهایش طی سالیان گذشته، تلاش در جهت حفظ...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جلسه شورای هنر کشور صبح امروز دوشنبه بیستم شهریور با ریاست محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیری محمدحسین ایمانی خوشخو و با حضور حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با دستور جلسه ادامه بررسی سند ملی موسیقی کشور برگزار شد. وزیر فرهنگ در این...

خبرگزاری تسنیم

«مناقب‌خوانی هنری است که ایرانی‌ها برایش خون دادند، این هنر اصولی دارد و با توجه به اینکه میراث ایرانیان است باید در یونسکو به عنوان میراث جهانی ثبت شود.» اینها بخشی از گفته‌های هوشنگ جاوید، گردآوردنده آلبوم «مناقب‌خوانی در ایران» است.

خبرگزاری تسنیم

اگر خواسته‌های مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ترکمنستان محقق نشود، امکان پایان پیش از موعد همکاری مربیان ایرانی با این فدراسیون وجود دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیرخانه سی و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، فراخوان بخش رقابتی این دوره از جشنواره را منتشر کرد.

خبرگزاری تسنیم

با اعلام دبیرخانه سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، فراخوان بخش رقابتی این دوره از جشنواره منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

تیم ملی کشتی آزاد ترکمنستان که آخرین اردوی آماده‌سازی خود برای شرکت در مسابقات جهانی را در ساری سپری کرد، بعد از رقابت با پنج تیم مازندرانی مهیای حضور در صربستان خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - «تیرک سری» در مازندران جشن بزرگی برای احداث یک ساختمان در مرحله نصب سقف است، که این روزها این کلمه برای روند تکمیل سالن کشتی جویبار کاربرد دارد چراکه ساخت این طرح به مرحله نصب سقف رسیده و وعده صادق دولت در تعیین تکلیف طرح‌های عمرانی نیمه تمام هلهله‌ای در دیار پهلوانان و قهرمانانی از جمله رضا یزدانی که به پلنگ مازندران معروف است، به پا کرده است.

خبرگزاری مهر

جویبار - مهد و پایتخت کشتی ایران در انتظار تکمیل ورزشگاه پنج هزار نفره است تا دوباره میزبان مسابقات بین المللی و جهانی این رشته ورزشی شود.

خبرگزاری تسنیم

علاوه بر دو تیم آزاد و فرنگی ایران که در مسابقات جهانی 2023 بلگراد حضور دارند، چندین تیم دیگر نیز در صربستان با مربیان ایرانی برای کسب سهمیه المپیک تلاش خواهند کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محسن چاوشی خواننده شناخته شده موسیقی پاپ در تازه ترین فعالیت موسیقایی خود تک آهنگ «زخم کاری» را در قالب یک موسیقی تیتراژ منتشر کرد.