یک‌شنبه 8 مهر 1403

موسیقی

موسیقی

وب‌گاه عرشه آنلاین

گفتگو با «محمدجواد ظریف» مثل گفتگو با هر سیاستمدار دیگری، سخت است. او باهوش است و البته ریز بین. میگوید عاشق و شیفته شجریان بزرگ است و البته «همایون». محمدجواد ظریف در این گفتگو ادعا کرد که خود و همسرش پس از شرکت در این اجرا «مرید مصطفی راغب» شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مقام انتظامی دربارهوقوع یک فقره بنزین‌پاشی روی بانوان توسط 2 موتورسوار در یکی از خیابان‌های شهرستان دامغان توضیحاتی را مطرح کرد.

وب‌گاه گسترش

معاون هنری وزارت ارشاد گفت: یراحی خودش به‌سمتی رفت که از یک جایی به بعد نخواست تعامل کند، خیلی‌ها پست گذاشتند که ما دیگر با جمهوری اسلامی یا این دفتر موسیقی کاری نداریم و دیگر مجوز نمی‌گیریم.

وب‌گاه گسترش

محسن چاوشی، رضا یزدانی، روزبه نعمت‌اللهی، معین زندی، کاوه آفاق و... خواننده‌هایی هستند که صدایشان روی ترانه‌های تیراژ یکی از سریال‌ها و رئالیتی‌شوهای شبکه خانگی نشسته است. آثار جدید آن‌ها چه کیفیتی دارند و ارتباط تماتیکشان با محتوای سریال‌ها تا چه اندازه است. آیا این قطعات توانسته‌اند با مخاطب ارتباط لازم را برقرار کنند؟

وب‌گاه 55 آنلاین

در ادامه ویدیویی از اجرای آهنگ اتفاق روزبه بمانی توسط شادمهر عقیلی که به وسیله هوش مصنوعی ساخته شده را ببینید. امروزه هوش مصنوعی غیر ممکن ها را ممکن می‌کند!

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت هنری، آخرین جلسه شورای سیاستگذاری سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر با حضور محمد اله یاری مدیر کل دفتر موسیقی و رئیس جشنواره، رضا مهدوی (دبیر جشنواره)، کامبیز روشن روان (یکی از مشاوران دبیر جشنواره)، شاهین فرهت، سیدمحمد میرزمانی، هادی آرزم و محمدعلی مرآتی (اعضای شورا) و امیر عباس ستایشگر (مدیرعامل انجمن موسیقی ایران) برگزار...

وب‌گاه عصر ایران

معاون هنری وزارت ارشاد گفت: چون حرم اهل‌بیت (ع) اینجا هستند. در اروپا هم که ممکن است مثل من و شما به دین نگاه نکنند، این پذیرفته شده است که یانی می‌تواند در آکروپلیس برنامه موسیقی اجرا کند، اما در واتیکان نمی‌تواند. این ملاحظات اجتماعی و اعتقادی و مبنایی را آنجا هم می‌بینید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون هنری وزارت ارشاد گفت: جلسه‌ای با تمام تهیه‌کنندگان موسیقی گذاشتیم و به آنها توضیح دادیم که از خوانده‌هایتان مراقبت کنید تا جوگیر نشوند و اتفاقی برایشان نیفتد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: ششمین و آخرین جلسه شورای سیاستگذاری سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر برگزار و در این جلسه زمان برگزاری جشنواره 23 تا 28 بهمن ماه امسال تعیین شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سالاری با بیان اینکه اگر دنبال انتقام‌گیری بودیم که این همه آدم اجرا نداشتند، گفت: یراحی خودش به سمتی رفت که از یک جایی به بعد نخواست تعامل کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون هنری وزارت ارشاد گفت: بارها برای بسیاری از بچه‌های تئاتر به قوه قضائیه زنگ زدم و با مشاور محترم دادستان مفصل صحبت کردم. برخی از اینها جوگیر شده یا تحت فشار آن کارها را کرده بودند.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - هفتمین اردوی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی ترکمنستان با مدیریت فنی رضا یزدانی مربی سرشناس جویباری در حالی در کشورمان آغاز شده که دارنده 2 مدال طلای جهان از هم اکنون به دنبال موفقیت در بلگراد اینبار در عرصه مربی‌گری است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر 23 تا 28 بهمن ماه سال جاری در بخش رقابتی و غیر رقابتی برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رضا آرمند خواننده، نوازنده پیانو و آهنگساز متولد چهارم اسفند 1371، فوق دیپلم مکانیک و کارشناس آهنگسازی ساکن شهر کرج و استان البرز از برگزیدگان مسابقه «آوای جادویی» است. آرمند درباره چگونگی فعالیت خود در حوزه موسیقی اظهارداشت: فعالیت خود را در حوزه موسیقی با نوازندگی پیانو آغاز کردم و از سال 1396 با توجه به بازخوردی که از اساتید و مخاطبان داشتم،...

وب‌گاه عرشه آنلاین

ستاره سعیدی همسر و مدیر برنامه های بیژن مرتضوی - خواننده و آهنگساز 65 ساله ی ایرانی ساکن آمریکا - که پس از قرار گرفتن تحت عمل جراحی مغز در ترکیه به کما فرو رفته بود، روز جمعه 10 شهریور درگذشت. ستاره سعیدی 40 سال داشت. هنرمندان زیادی از جمله معین، لیلا فروهر، مازیار فلاحی و پرویز پرستویی با انتشار پیام هایی در اینستاگرام درگذشت همسر بیژن مرتضوی را به وی تسلیت گفتند. بر اساس اعلام بیژن...