یک‌شنبه 8 مهر 1403

موسیقی

موسیقی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بیست و دومین مراسم سینمایی، تلویزیونی دنیای تصویر شنبه شب با حضور جمعی از سینماگران در سالن رویال هال هتل اسپیناس پالاس برگزار شد و جایزه بهترین فیلمنامه سریال به پوست شیر رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد نصیری وزنه بردار اسبق ایران پرافتخارترین ورزشکار ایرانی در بازی‌های آسیایی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بیست و دومین مراسم سینمایی، تلویزیونی دنیای تصویر (تندیس حافظ) امشب شنبه هشتم مهرماه در سالن رویال هال هتل اسپیناس پالاس برگزار شد. در این مراسم که با حضور جمعی از هنرمندان همراه است از بهزاد فراهانی به پاس یک عمر فعالیت هنری تجلیل شد. هادی حجازی فر، نوید محمودی، رضا کمالی، یکتا ناصر، ایمان صفا، دارا حیایی، مهدی مکی، سارا حاتمی، سیاوش صفاریان...

وب‌گاه 55 آنلاین

برای مشاهده تصویر منتشر شده از همسر و دختر مازیار فلاحی در ادامه این خبر باما همراه باشید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سپیده خداوردی در صفحه اینستاگرامش پستی با استایل جدید منتشر کرد که مورد توجه کاربران قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران در هشت سال دفاع مقدس، چندین و چند سفر به مناطق جنگی داشته‌اند و اجراهای بسیاری را برای رزمندگان به صحنه برده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

حاشیه‌های آهنگ «دافی» در حالی ادامه دارد که فضای موسیقی کشور با قحطی عجیبی در زمینه تولید آثار مناسب برای کودکان و نوجوانان به سر می‌برد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی والیبال ایران با کسب عنوان قهرمانی در هانگژو، اولین طلای کاروان ایران در بازی‌های آسیایی را به نام خود کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سپیده خداوردی عکسی با یک استایل عجیب در صفحه خود منتشر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تابلوی خیابان استاد شجریان مخدوش کردند تابلوی خیابان «محمدرضا_شجریان» درتهران مخدوش شده است. «خانه شجریان» از مخدوش‌کردن تابلوی خیابان محمدرضا شجریان در تهران خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پایگاه خبری «چند ثانیه» از تخریب تابلوی خیابان استاد آواز ایران خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تابلوی خیابان «محمدرضا_شجریان» امروز 4 مهر مخدوش شده است.

وب‌گاه گسترش

سالن کنسرت‌های هتل اسپیناس پس از حضور رونالدو در این هتل قیمت اجاره سالن برای یک شب را دو برابر کرده است. پرسه‌ای در میان روزهای گذشته بزنیم، حضور 36 ساعته کریستیانو رونالدو در ایران برای بازی النصر مقابل ایران، چنان هیاهویی را در کشور به پا کرد که همه را به حیرت وا داشت، اما این ورود و خرج پس لرزه‌هایی را هم به همراه داشت و آن بالا رفتن قیمت سالن «اسپیناس پالاس» در آغاز دور جدید کنسرت‌ها...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت برگزاری کنسرت در هتل اسپیناس برای یک شب یعنی دو سانس از 420 میلیون تومان به 710 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است و با بحران کمبود سالن‌های کنسرت در تهران این اتفاق بسیار نگران کننده تلقی می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حضور 36 ساعته کریستیانو رونالدو در ایران برای بازی النصر مقابل ایران، چنان هیاهویی را در کشور به پا کرد که همه را به حیرت وا داشت، اما این ورود و خرج پس لرزه‌هایی را هم به همراه داشت.