یک‌شنبه 8 مهر 1403

موسیقی

موسیقی

وب‌گاه خبر آنلاین

سالن کنسرت‌های هتل اسپیناس پس از حضور رونالدو در این هتل قیمت اجاره سالن برای یک شب را دو برابر کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

زنده یاد استاد محمدرضا شجریان سال 1379 مقاله مفصلی در باب «تکنیک‌های آوازی موسیقی ایران» می‌نویسد که مژگان شجریان تهیه و تنظیم آن را برعهده دارد. این اثر مکتوب در پاییز همان سال در فصلنامه هنر شماره 45 منتشر می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان و ساعت پخش سریال «زخم کاری» + خلاصه داستان و بازیگرانزمان و ساعت پخش سریال «زخم کاری» + خلاصه داستان و بازیگران زخم کاری: بازگشت زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان تازه‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی فیلیمو است. برای اطلاع از خلاصه داستان و روز و ساعت پخش سریال زخم کاری 2 با ما همراه شوید. جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، کامبیز دیرباز، الهه حصاری، الناز ملک، مهران غفوریان، سیدجواد هاشمی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

همایون شجریان به مناسبت تولد زنده یاد محمدرضا شجریان یک پست احساسی در اینستاگرام منتشر کرد. محمدرضا شجریان (1 مهر 1319 - 17 مهر 1399) موسیقی‌دان و خواننده موسیقی سنتی ایرانی بود. شجریان در میان دوست‌داران خود با عنوان «استاد آواز ایران» و «خسروِ آواز ایران» شناخته می‌شود. همایون شجریان به مناسبت تولد زنده یاد محمدرضا شجریان یک پست احساسی در اینستاگرام منتشر کرد.

وب‌گاه گسترش

همایون شجریان برای تولد پدرش عکس جدیدی را منتشر کرد. امروز سالروز تولد برجسته ترین چهره موسیقی، استاد فرزانه و در واقع نگین هنری موسیقی ایران محمدرضا شجریان است.. همایون شجریان در زادورز پدرش عکسی منتشر کرد و نوشت: باز من ماندم و شب های فراق...

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد رضا شجریان در طول فعالیت خود با بسیاری از نامداران موسیقی و چهره‌های ادبی مهم ایران همکاری کرد و آثار موسیقایی مهمی به گنجینه هنر ایران اضافه کرد محمدرضا شجریان، استاد آواز ایران، پنجشنبه 17 مهرماه 1399) در بیمارستان جم تهران دار فانی را وداع گفت. این موسیقیدان و خواننده پرآوازه ایرانی متولد مهرماه 1319 در مشهد بود که فعالیت موسیقایی خود را از سال 1345 بصورت حرفه‌ای با رادیو ایران...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: «دود عود»، «جان عشاق» و «گنبد مینا» آثار ماندگار زنده‌یاد پرویز مشکاتیان محسوب می‌شوند که با همراهی کامبیز روشن‌روان و محمدرضا درویشی خلق شده‌اند؛ اما این آثار ماندگار حاصل یک رفاقت دیرین و یک همسایگی شیرین است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با روز شعر و ادب فارسی، رویداد ملی شعر و موسیقی «ایران‌سرا» طی دو شب متوالی با حضور شاعران و هنرمندان شاخص کشور برگزار می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

در این مدت زمان 4 ماهه، 1070 اجرا، به روی صحنه رفته است که نسبت به یکی - دو سال اخیر و حتی شاید قبل‌تر، از افزایش خوبی برخوردار بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در شرایطی که ابتدا داور 4 امتیاز به حسن یزدانی داده بود اما روی اعتراض تیلور و مشورت داوران، در نهایت امتیاز 5 برای تیلور و 2 برای یزدانی به ثبت رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امیرمحمد یزدانی کشتی‌گیر کشورمان در وزن 70 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان 2023 صربستان به مصاف ردرفورد آمریکایی رفت و با نتیجه 8 به 5 شکست خورد تا صاحب مدال نقره شود. امیرمحمد یزدانی کشتی‌گیر کشورمان در وزن 70 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان 2023 صربستان به مصاف ردرفورد آمریکایی رفت و با نتیجه 8 به 5 شکست خورد تا صاحب مدال نقره شود. به گزارش عرشه آنلاین، یزدانی پیش از...

وب‌گاه عرشه آنلاین

در دیدار فینال وزن 70 کیلوگرم امیر محمد یزدانی مقابل رترفورد آمریکایی شکست خورد و به مدال طلا نقره دست یافت. امیرمحمد یزدانی متولد 8 مهر 1379 کشتی‌گیر آزادکار تیم ملی ایران و باشگاه کشتی استقلال است. امیر محمد یزدانی برادر زهرا یزدانی یک کشتی گیر سنتی الیش داخل سالن بانوان است. امیر محمد یزدانی پسردایی رضا یزدانی، دیگر کشتی‌گیر ایرانی است و با حسن یزدانی نسبت فامیلی دارد. وی در جویبار...

وب‌گاه عرشه آنلاین

نسبت فامیلی حسن یزدانی یا امیر محمد یزدانی و رضا یزدانی فاش شد. هواداران کشتی، پس از صعود امیرمحمد یزدانی به فینال مسابقات جهانی 2023 بلاگراد، به امیرمحمد یزدانی و خنده هایش علاقه مند شدند. فامیل حسن یزدانی و تشابه فامیلی حسن یزدانی و امیر محمد یزدانی را بر آن داشت تا کنجکاو شوند که آبا این دو قهرمان باهم نسبت فامیلی دارند.

خبرگزاری دانشجو

دبیرخانه سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر فراخوان حضور هنرمندان برای شرکت در بخش غیررقابتی این رویداد را منتشر کرد.

خبرگزاری مهر

دبیر شورای آموزش دنداپزشکی و تخصصی با تشریح جزئیات آزمون صلاحیت بالینی برای دانشجویان دندانپزشکی گفت: نهایت مساعدت و همکاری لازم با دانشجویان در زمینه برگزاری آزمون به عمل می آید.