شنبه 6 مرداد 1403

موسیقی

موسیقی

وب‌گاه عرشه آنلاین

خفت گیری سارقان بی‌رحم از یک خانم سالمند اردبیلی! را در این ویدئو اینجا ببینید. به تازگی فیلمی از سارقان بی‌رحم که به یک خانم سالمند اردبیلی حمله کردند منتشر شده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ خفت گیری سارقان بی‌رحم از یک خانم سالمند اردبیلی! را در این ویدئو اینجا ببینید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدحسین مهدویان فوتبالی بودن خود را در دیالوگ‌های زخمِ کاری هم نشان می‌دهد. محمدحسین مهدویان فوتبالی بودن خود را در دیالوگ‌های زخمِ کاری هم نشان می‌دهد. سریال زخم کاری 3 مدتی است در شبکه نمایش خانگی شروع به پخش شده و با استقبال خوبی مواجه شده است.

خبرگزاری میزان

ارکستر ملی ایران در اجرای خود با عنوان " ماه من " در تالار وحدت به روی صحنه رفت.

خبرگزاری تسنیم

عضو تیم ملی کشتی آزاد در المپیک 2008 از کشتی‌اش با بسیک کودوخوف فقید و فضایی که در پکن تجربه کرد، سخن گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ویدئویی از سریال «زخم کاری» با عنوان «وقتی قالیباف از پزشکیان می‌پرسه چی شد تو اینقدر رای آوردی؟؟» در بین کاربران فضای مجازی دست به دست می‌شود. نتایج انتخابات ریاست جمهوری روز گذشته اعلام شد و مسعود پزشکیان و سعید جلیلی به دور دوم انتخابات راه یافتند و محمدباقر قالیباف در کمال ناباوری با فاصله زیاد، سوم شد تا چهارمین ناکامی وی در راه پاستور ثبت شود.

وب‌گاه فرارو

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: نباید بار روانی برای کشتی گیران ایجاد کرد، نگاه ما المپیکی است و بچه‌ها ما توانایی کسب مدال را دارند و تلاش خود را خواهیم کرد که بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: نباید بار روانی برای کشتی گیران ایجاد کرد، نگاه ما المپیکی است و بچه‌ها ما توانایی کسب مدال را دارند و تلاش خود را خواهیم کرد که بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وب‌گاه ورزش سه

محسن کاوه می گوید نباید انتظار داشته باشیم که کشتی آزاد در تمامی اوزان المپیکی به مدال برسد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه تابناک

عکسی از کنسرت رضا یزدانی با حضور چهره‌های مشهور سینما پربازدید شده است. در این کنسرت مونا کرمی، سپند امیرسلیمانی، الیکا عبدالرزاقی، امین زندگانی، کمند امیرسلیمانی، مهوش وقاری، پردیس پورعابدینی، علی اوجی و سام نوری حضور داشته‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

این روزها دوگانه‌ها حتی به اجرای موسیقی هم رسیده است، کارشناس و غیر کارشناس، نظر فنی و غیرفنی، تخصصی و غیرتخصصی هر کسی بنا به سلایق اجتماعی و سیاسی‌اش یک جایی می‌ایستد؛ یا مخالف است یا موافق، کاملاً هم حسی و بدون توجه به نظر کارشناسان هر حوزه‌ای. موضوع داغ این روزها در عالم هنر هم اجرای علیرضا قربانی در تخت‌جمشید است، کافی است طرف جریانی باشید و نگاه کنید که آن جریان چه نظری دارد؛ دیگر...

وب‌گاه عصر ایران

استایل جدید نعیمه نظام‌دوست در کنسرت بهنام بانی مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حسام‌الدین سراج که سال گذشته نیز با ارکستر ملی ایران پوئم سمفونی وداع را در تالار وحدت روی صحنه برده بود، پس از حضور در تمرین‌ها برای اجرای «ماه من» که در روز‌های آتی در تالار وحدت برگزار می‌شود با اشاره به سابقه همکاری 40 ساله خود با همایون رحیمیان گفت: فضایی که بر ارکستر ملی ایران حاکم است سرشار از صمیمیت است و بخشی از این موضوع قطعا به واسطه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

عکسی از نعیمه نظام‌دوست در کنسرت بهنام بانی را می بینید. عکسی از نعیمه نظام‌دوست در کنسرت بهنام بانی را می بینید. به گزارش عرشه آنلاین؛ نعیمه نظام‌دوست عکسی از خود در کنسرت بهنام بانی منتشر کرد. استایل زیبا و شاد او در این کنسرت مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.