دوشنبه 16 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

وب‌گاه خبر آنلاین

اولین عالمی که از دوره نوجوانی با او آشنا و مانوس شدم مرحوم آیت‌الله سید کمال فقیه ایمانی بود که در عموم مردم به «حاج آقاکمال» معروف بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تصاویری از مراسم عزاداری روز عاشورا با حضور آیت الله مکارم شیرازی در مدرسه امام امیر المومنین علیه السلام منتشر شده است که نشان می‌دهد که برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی از نوار قرمز حائل استفاده شده است. منبع: شفقنا

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، قریب به یک دهه از زمان تولیدش می‌گذرد، فیلمی که از هنگام ساخت تا همین امروز حاشیه‌های رنگ به رنگش تمامی نداشته، چهار رئیس سازمان سینمایی و چهار وزیر به خود دیده اما هنوز هم که هنوز است در هزار توی اکران گیر کرده است. «رستاخیز» را می‌گویم که احمدرضا درویش کارگردانش ده سال پس از آخرین ساخته‌اش دوباره پا به عرصه سینما گذاشت و این فیلم را با محوریت...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران نوشت: نگاهی به سوابق و برنامه‌های وزرای پیشنهادی خارجه، کشور و اطلاعات - تیم سیاسی کابینه در پی ترمیم شکاف‌های داخلی و خارجی - از نگاه کارشناسان بررسی شد, سکان اقتصاد ایران در دست چه کسانی قرار می‌گیرد؟

وب‌گاه تابناک

پس از اظهارات تقی علی‌قلی‌زاده تهیه کننده فیلم «رستاخیز» درباره نمایش این فیلم سینمایی، بنیاد سینمایی فارایی با اشاره به اینکه خود خواستار نمایش این فیلم که رقم کلانی برای سهم خود در این اثر پرداخت کرده، اسناد مرتبط با این فیلم که مالکیتش را در اختیار دارد، برای نخستین بار منتشر کرد.

خبرگزاری دانا

مسئول پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله مکارم شیرازی گفت: از روز عاشورا تا اربعین حسینی پویش قرائت دعای عهد جهت ظهور حضرت حجت و حل مشکلات برگزار خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، با این که هنوز به طور رسمی وزاری پیشنهادی آیت‌الله رئیسی معرفی نشده‌اند، اما اسامی این وزرا در رسانه‌ها مطرح شده است. جوان‌گرایی در بین مدیران و وزرای کشور همواره مورد تاکید و توصیه رهبر انقلاب بوده است. از طرفی خود آیت‌الله رئیسی نیز تاکید داشته است که حتما از مدیران انقلابی و جوان در امور کشور استفاده خواهد کرد. با نگاهی گذرا به سوابق و سنین وزاری پیشنهادی...

وب‌گاه خبر آنلاین

ابراهیم رئیسی در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی وزرای پیشنهادی خود را معرفی کرد.

وب‌گاه تابناک

امروز (20 مردادماه) سید ابراهیم رئیسی، نام 19 وزیر پیشنهادی خود را به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد؛ هرچند هنوز هیات رئیسه مجلس اعلام وزرای پیشنهادی را اعلام وصول نکرده است.

خبرگزاری دانا

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز چهارشنبه در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی فهرست وزرای دولت سیزدهم را جهت اخذ رای اعتماد به مجلس معرفی کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز چهارشنبه در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی فهرست وزرای دولت سیزدهم را جهت اخذ رای اعتماد به مجلس معرفی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس جمهور در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی، فهرست وزرای دولت سیزدهم را جهت اخذ رای اعتماد به مجلس معرفی کرد.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس جمهور روز چهارشنبه در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی فهرست وزرای دولت سیزدهم را جهت اخذ رای اعتماد به مجلس معرفی کرد.

خبرگزاری ایسنا

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز چهارشنبه در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی فهرست وزرای دولت سیزدهم را جهت اخذ رای اعتماد به مجلس معرفی کرد.

خبرگزاری مهر

در آستانه محرم حسینی، مجموعه «کتاب هیأت»، اقدام به معرفی مجموعه کتب با محوریت «مقتل امام حسین علیه‌السلام» کرده است.

وب‌گاه تابناک

حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات همزمان با روز عید سعید غدیر خم با جمعی از مراجع عظام تقلید در قم دیدار و گفتگو کرد.