دوشنبه 16 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

خبرگزاری مهر

قم - استفاده از ظرفیت حوزه علمیه برای حل مسائل پیچیده جدید قضایی تا برخورد جدی دستگاه قضا با عومل سقوط بازار از موضوعاتی بود که در دیدار رئیس قوه قضائیه با مراجع مطرح شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

یکی از مراجع تقلید گفت: اگر مدت دادرسی و تشریفات رسیدگی به پرونده‌ها طوری کوتاه شود که مردم نتیجه کار را سریع‌تر ببینند، موجب رضایت خدا و بندگان خدا خواهد شد.

خبرگزاری دانا

این مرجع تقلید گفت: دلال‌بازی و رانت‌خواری دو معضل کنونی کشور است که باید با جدیت جلوی این امور گرفته شود تا بازار آشفته، آرامش یابد.

خبرگزاری ایسنا

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای که به‌منظور دیدار با مراجع عظام و اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه به شهر مقدس قم سفر کرده، دقایقی قبل با حضور در بیت آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی با این مرجع عالیقدر دیدار کرد.

خبرگزاری مهر

قم - یکی از مراجع تقلید گفت: قوه قضائیه باید به صورت قاطع با فساد، رانت خواری و قاچاق مقابله کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای در دومین سفر استانی خود در مقام رئیس دستگاه قضا فردا به قم سفر می‌کند.

خبرگزاری ایسنا

مسؤل مجمع انکشافی حافظان و قاریان قرآن کریم هرات دردیداربا وابسته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران گفت: مدیون استادان قرآنی جمهوری اسلامی ایران و کلاس‌های درس اخلاق مراجع تقلید ایرانی هستیم.

وب‌گاه عصر ایران

تقویت و ایجاد مناسبات و روابط همه‌جانبه با کشورهای همسایه از اولویت‌های دولت بنده خواهد بود و این‌گونه روابط را به نفع ایران و کشورهای همسایه می‌دانیم.

خبرگزاری دانا

مراجع عظام تقلید با اشاره به امیدهای ایجاد شده در بین مردم در جامعه تاکید کردند: حل مشکلات معیشتی مردم باید در اولویت دولت سیزدهم باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور منتخب با اشاره به سفر خود به شهر مقدس قم و دیدار با مراجع تقلید گفت: ان شاءالله با رفع موانع کرونایی در سفر به قم با مردم شریف استان قم دیدار خواهم کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رئیسی که امروز برای دیدار با علما و مراجع تقلید به شهر قم سفر کرده است در ادامه دیدار‌های خود با حضور در محل اقامت آیت الله شبیری زنجانی در یکی از روستا‌های اطراف قم، با این مرجع تقلید دیدار و گفتگو کرد. آیت الله رئیسی امروز در سفر به شهر قم با حضرات آیات نوری همدانی، مکارم شیرازی، سبحانی و علوی گرگانی دیدار کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در دیدارهایی جداگانه با مراجع تقلید و فضلای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار و گفت و گو کرد.

وب‌گاه عصر ایران

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی: باید ریشه وضع موجود مورد توجه قرار بگیرد و اصلاح شود.

خبرگزاری ایسنا

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید با تاکید بر امکان رفع نابسامانی‌ها در کشور گفت: اینکه تصور کنیم که امکان ندارد، این وضع را سامان داد، اشتباه است؛ این وضع قابل تغییر و اصلاح است همانگونه که در موارد مشابه مواردی بود که تصور می‌شد که امکان اصلاح نیست، ولی اصلاح شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مراجع عظام تقلید در دیدار با رئیس جمهور منتخب با اشاره به گلایه مردم از وضعیت اقتصادی بر ضرورت اهتمام جدی دولت جدید برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تاکید کردند.

خبرگزاری دانا

آیت‌الله مکارم شیرازی با اشاره به‌ضرورت حل مشکلات مردم گفت: حل مشکل معیشت با ریشه‌یابی موانع امکان‌پذیر است.