دوشنبه 16 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برادر آیت الله مکارم شیرازی در روز چهارشنبه هفدهم شهریورماه در سن 96 سالگی پس از تحمل یک دوره بیماری در شیراز درگذشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت الله مکارم شیرازی از مراجع معظم تقلید در غم از دست دادن برادر خود سوگوار شد.

خبرگزاری ایسنا

آیت الله مکارم شیرازی از مراجع معظم تقلید در غم از دست دادن برادر خود سوگوار شد.

وب‌گاه عصر ایران

رحیم مکارم در سال1304 هجری شمسی به دنیا آمد و امروز در سن 96 سالگی پس از تحمل یک دوره بیماری در شیراز چشم از جهان فرو بست.

وب‌گاه تابناک

بقایای تاریخی همواره مورد توجه ملل مختلف بوده و به فرهنگ و تاریخ غنا بخشیده و در جلب گردشگر و توجه جهانی نیز مؤثر است.

خبرگزاری مهر

لک زایی گفت: یکی از مبانی فکری و پایه‌های دینی امام موسی صدر در مردمی بودن و حضور در جامعه عمل به این فرمایش امیرالمومنین (ع) است و هر نوع ظلمی که در جامعه رخ دهد منجر به ایجاد محرومیت می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات شد.

خبرگزاری دانا

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دکتر «خطیب» روحیه فساد ستیزی و مقابله با هرگونه تهدیدات امنیتی را دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پیام آیت الله مکارم شیرازی به مناسبت روز پزشک آمده است: یکم شهریور مصادف با زادروز ابوعلی سینا پزشک برجسته ایرانی است و به پاسداشت او و برای تقدیر و تجلیل از خدمات بی دریغ پزشکان به عنوان روز پزشک در نظر گرفته شده است. در این پیام اضافه شده است: با گذشت قرن‌ها آثار بوعلی، فیلسوف و پزشک پرآوازه جهان اسلام همچنان محل مراجعه متخصصان طب قرار دارد...

خبرگزاری ایسنا

مرجع تقلید شیعیان در پیامی ضمن تقدیر از پزشکان گفت: روزپزشک امسال یادآور تلاش‌ها ومجاهدت‌های پزشکان در مقابله باکرونا است.

خبرگزاری تسنیم

منظومه فکری آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی، به قلم حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه در 1400 صفحه بزودی منتشر می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سیداحمد شاهنگیان مدیر هیأت بنی‌فاطمه (س) می‌گوید: بارها شده غذا کم‌تر از جمعیت حسینیه پخته بودیم، اما با کرم صاحب این پرچم، هیچ‌وقت غذای نذری ما کم نیامد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، استاد عبدالحسین خسروپناه عضو هیات علمی پژوهشگاه طی گفتگویی به تبیین این اثر ارزشمند پرداخت و گفت: دین مبین اسلام با جامعیت و جاودانگی که دارد؛ در بردارنده مباحث بینشی، دانشی، نگرشی، انگیزشی، منشی و کنشی است. این جامعیت در قرآن و سنت نبوی و علوی و ولوی باعث شد تا متفکران، علما،...

خبرگزاری ایسنا

آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی با تاکید بر لزوم توجه به اهدای خون گفت: اهدای خون از مهمترین و ارزشمندترین خدمات در جامعه اسلامی است که اهتمام به آن ضروری است.

خبرگزاری ایسنا

آیت‌الله فقیه ایمانی بی سروصدا توانست ندای قرآن را به تمام نقاط آمریکا و حتی زندان‌های آنجا برساند و چه گرایشی به اسلام در پرتو «نورالقرآن» ایشان که به زبان انگلیسی در 20 جلد منتشر شده است، پدید آمد.