دوشنبه 16 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

خبرگزاری مهر

شرحی بر زندگی استاد سید هادی خسروشاهی توسط یاسر عسگری، فعال فرهنگی و مدیر انتشارات راه یار

خبرگزاری ایسنا

169 روز قبل از به ثمر رسیدن جوانترین انقلاب سیاسی قرن بیستم در حالی از همسرش خداحافظی کرد که رهبر معدوم لیبی رسما شوهرش را دعوت کرد. همسر و دو دوستش پنج روز بعد از ورود به لیبی برای همیشه سر به نیست شدند و او بیش از 43 سال چشمش به در خشک شد اما خبری از یارش نشد که نشد و او در حسرت دیدار یار، سر به تیره تراب گذاشت.

خبرگزاری ایسنا

رئیس اداره کتابخانه حرم مطهر حضرت معصومه (س) گفت: برای مشارکت در وقف فرهنگی به کتابخانه فاطمی راه‌های مختلفی وجود دارد و علاقه‌مندان می‌توانند علاوه بر اهدای کتب خطی، چاپ سربی و سنگی، مقاله و پایان‌نامه به کتابخانه فاطمی موقوفاتی را درزمینه های مختلف برای کتابخانه حرم مطهر داشته باشند.

خبرگزاری دانا

پیاده‌روی اربعین حسینی در سال 1400 نیز مانند سال گذشته تحت تاثیر شیوع ویروس منحوس کرونا قرار گرفته و بسیاری از دلدادگان حسینی، محروم از حضور در این مراسم هستند اما از منزل، ادب و ارادت خود به سیدالشهدا (ع) را ابراز می‌کنند.

خبرگزاری دانا

مراجع عظام تقلید و علما در دیدار با وزیر اطلاعات دولت سیزدهم تصریح کردند: مقابله با نفوذ و مبارزه با فساد دو ماموریت اصلی وزارت اطلاعات است.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب، روز پنجشنبه به شهر مقدس قم سفر و با مراجع دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید گفت که امنیت در کشور ما خوب است و در مجموع ناامنی نداریم اما راجع به مسائل اقتصادی همچنان نگران هستیم و معتقدیم توفیق دولت سیزدهم و رئیس جمهوری در گرو حل مسائل و معضلات اقتصادی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو، آیت الله مکارم شیرازی ظهر پنجشنبه در دیدار وزیر اطلاعات با ابراز خرسندی از معرفی ایشان در این سمت فرمودند: الحمدلله شما اشراف خوبی نسبت به مسائل این حوزه داشته و دارید. وی تأمین امنیت و مسائل اقتصادی را دو مساله مهم برای مردم و کشور ارزیابی کرد و افزود: الحمدالله امنیت در کشور ما خوب است و در مجموع نا امنی نداریم؛ اما راجع به مسائل اقتصادی همچنان نگران هستیم...

وب‌گاه عصر ایران

وی ادامه داد: برای این که مشکلات اقتصادی حل شود باید جلوی افراد فاسد و مفسد گرفته شود، سه گروه هستند که کار اقتصاد مملکت را خراب می کنند،

خبرگزاری ایسنا

آیت الله العظمی مکارم شیرازی گفت: بحمدالله امنیت در کشور ما خوب است اما راجع به مسائل اقتصادی همچنان نگران هستیم و معتقدیم توفیق دولت در گرو حل مسائل و معضلات اقتصادی است‌.

خبرگزاری مهر

قم - یکی از مراجع تقلید مقابله با افراد فاسد و مفسد را راه حل مشکلات اقتصادی کشور دانست و افزود: باید با سه گروه قاچاقچیان، رانت خواران و تجار و کسبه بی انصاف مقابله کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی درگذشت برادر آیت الله مکارم شیرازی را تسلیت گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به بیانیه خاتمی در مورد دفاع از مقاومت در پنچشیر تصریح کرد: واقعیت تحولات افغانستان را آن طور که هست باید دید نه آن طور که مایلیم. ضمن اینکه نباید با بدفهمی در سیاهچاله توطئه و دسیسه آمریکایی ها و غربی ها سقوط کنیم.

خبرگزاری مهر

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: رئیس‌جمهور در روز غیر کاری به نقاط محروم کشور سفر می‌کند و با مردم «رخ به رخ» سخن می‌گوید که این کار فاصله دولت و ملت را کاهش می‌دهد.

خبرگزاری ایسنا

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: تلاش دولت در مهار کرونا و تثبیت بازار و سرعت بخشیدن به واردات واکسن و واکسیناسیون قابل تقدیر است.