دوشنبه 16 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

خبرگزاری دانا

وزیر اطلاعات امروز هم زمان با عید غدیر خم با سفر به قم به دیدار مراجع عظام تقلید و علما رفت.

خبرگزاری مهر

قم - حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات همزمان با روز عید سعید غدیر خم با جمعی از مراجع عظام تقلید در قم دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران نوشت: پنج مرجع تقلید در پاسخ به استفتای وزارت نیرو در خصوص مصرف آب و برق اعلام نظر کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مرکز بین‌المللی ترجمه و نشر المصطفی (ص) وابسته به جامعه المصطفی العالمیه سومین چاپ کتاب «تاریخ تشیع در افغانستان: از آغاز تا قرن هفتم» اثر حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ عبدالمجید ناصری داودی را با شمارگان 500 نسخه، 434 صفحه و بهای 67 هزار تومان منتشر کرد. چاپ پیشین این کتاب سال 1394 با شمارگان 300 نسخه و بهای 20 هزار تومان در دسترس مخاطبان قرار گرفت....

خبرگزاری مهر

سومین چاپ کتاب «تاریخ تشیع در افغانستان» نوشته عبدالمجید ناصری داودی توسط جامعالمصطفی منتشر شد. تاریخ شیعیان افغانستان ناشناخته بود و با پیشگامی هزاره‌ها در مبارزه با شوروی طرح موضوع شد.

خبرگزاری دانا

ارائه گزارش از آخرین تحولات منطقه محور دیدار یک‌روزه سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس با مراجع عظام تقلید و علما در قم بود.

خبرگزاری ایسنا

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جریان سفری یک‌روزه به قم با مراجع عظام تقلید، مدیر حوزه‌های علمیه، اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت علیهم السلام، دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه، امروز پنجشنبه 31 تیر 1400 در سفری از پیش اعلام نشده و یک‌روزه با اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، مراجع عظام تقلید و تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت علیهم السلام، دیدار و گفتگو کرد. سردار قاآنی در دیدار با حضرات آیات نوری همدانی، سبحانی، مکارم شیرازی، علوی گرگانی و دیگر مراجع عظام تقلید و...

خبرگزاری مهر

فرمانده نیروی قدس سپاه با اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، مراجع تقلید و تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت (ع)، دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز پنجشنبه در سفری یک روزه به قم با مراجع عظام تقلید دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه الف

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز پنجشنبه در سفری یک روزه به قم با مراجع عظام تقلید دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری مهر

قم - فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز پنجشنبه در سفری یک روزه به قم با مراجع عظام تقلید دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه فرارو

آیت‌الله مکارم در پاسخ به این استفتاء که آیا وضع قوانین ممنوعیت نگهداری سگ‌های آپارتمانی و سگ گردانی که مانع از نفوذ فرهنگ غرب در جامعه اسلامی می‌شود، بر نمایندگان مجلس واجب است؟، پاسخ داد: لازم است چنین قوانینی تصویب کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آیت‌الله مکارم در پاسخ به این استفتاء که آیا وضع قوانین ممنوعیت نگهداری سگهای آپارتمانی و سگ‌گردانی که مانع از نفوذ فرهنگ غرب در جامعه اسلامی می‌شود، بر نمایندگان مجلس واجب است؟، پاسخ داد: لازم است چنین قوانینی تصویب کنند.

وب‌گاه عصر ایران

واحد فقه و احکام این پژوهشکده چند استفتاء در مورد نگهداری سگهای آپارتمانی و سگ گردانی در اماکن عمومی از آیت‌الله مکارم شیرازی منتشر کرده است.

خبرگزاری دانا

مراجع عظام تقلید در دیدار رئیس قوه قضائیه با بیان این که حوزه های علمیه برای تربیت نیروهای انقلابی در دستگاه قضا را دارند، تصریح کردند: مبارزه با مفسدان و رانت خواران در اولویت باشد.