دوشنبه 16 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

خبرگزاری مهر

حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ صادق رزاقی، عضو هیات علمی دانشگاه خوارزمی و پژوهشگر و نویسنده صبح امروز سه شنبه 15 تیر 1400 بر اثر ایست قلبی درگذشت.

خبرگزاری ایسنا

آیت الله صادق رزاقی استاد دانشکده ادبیات و علوم انسانی استاد دانشگاه خوارزمی درگذشت.

خبرگزاری ایسنا

خبر"جان باختن کودک 13 ساله سیستان و بلوچستانی هنگام زایمان"، همان چیزی است که این روزها صفحات مجازی فعالین حوزه زنان و کودکان را پر کرده است. خبری که با وجود تکذیب آن از سوی وزارت بهداشت، بهانه‌ای شد تا بار دیگر ضعف ماده 1041 قانون مدنی در معیارهای تشخیص مصلحت ازدواج کودکان به قانون گذار یادآوری شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

مسیری که در دولت یازدهم پایه‌ریزی شد در دولت دوازدهم ادامه پیدا کرد و خوانندگان زن آلبوم‌هایشان را در داخل کشور تولید و تورهای سراسری کنسرت‌هایشان را در خارج از کشور دنبال می‌کردند.

خبرگزاری مهر

در تاریخ جنگ تحمیلی پس از عملیات والفجر 3، ایران گلوله‌های تانکی از بلژیک وارد کرد که بنا بود به هدف نرسیده و ایران را در نبردهای زرهی با عراق ناکام بگذارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: چنان هوش و زکاوتی داشت که در سن چهار سالگی سر کلاس چهارم مکتبخانه نشست. حوادث شهریور 1320 سرنوشت زندگیش را از مدرسه به فیضیه تغییر داد. هفت سال بعد به صورت خودخوان دیپلم ادبی گرفت و به دانشگاه معقول و منقول رفت و با تحول در حوزه‌های علمیه در مسیر نهضتی قدم گذاشت که برای به ثمر رساندنش جان خود و 72 نفر از هم حزبی هایش را در 53 سالگی تقدیم کرد.

خبرگزاری ایسنا

چنان هوش و زکاوتی داشت که در سن چهار سالگی سر کلاس چهارم مکتبخانه نشست. حوادث شهریور 1320 سرنوشت زندگیش را از مدرسه به فیضیه تغییر داد. هفت سال بعد به صورت خودخوان دیپلم ادبی گرفت و به دانشگاه معقول و منقول رفت و با تحول در حوزههای علمیه در مسیر نهضتی قدم گذاشت که برای به ثمر رساندنش جان خود و 72 نفر از هم حزبی هایش را در 53 سالگی تقدیم کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مسئولان و چهره های سیاسی همپای مردم با حضور در پای صندوق های رای ضمن دعوت از مردم برای مشارکت در انتخابات 1400، بر مسائلی همچون صیانت از آرای ملت و جایگزینی رفاقت به جای رقابت پس از انتخابات تاکید کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت‌الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید با بیان اینکه همگان را به شرکت در انتخابات دعوت می کنیم، گفت: همه ملت باید پای صندوق‌های رای رفته تا خدشه‌ای به وحدت و اقتدار نظام اسلامی وارد نشود.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدباقر نوبخت با حضور در حسینه جماران در انتخابات شرکت کرد.

خبرگزاری ایسنا

آیت الله مکارم شیرازی گفت: مردم هر سلایقی دارند در انتخابات شرکت کرده تا این انتخابات هر چه پرشورتر برگزار شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

قم - مرجع تقلید شیعیان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رای خود را به صندوق انداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت الله ناصر مکارم شیرازی، از مراجع تقلید رای خود را به صندوق انداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: شماری از مراجع عظام تقلید با صدور بیانیه و پیام‌های جداگانه‌ای از ملت شریف ایران اسلامی برای حضوری حماسی و باشکوه در انتخابات روز 28 خردادماه دعوت کردند.

خبرگزاری دانا

الهام محمدی گفت: در شرایط فعلی نمی‌توان به طور قطع گفت شرکت در انتخابات واجب عینی است؛ اما در شرایطی که اصل نظام به مخاطره می‌افتد مانند هشت سال جنگ دفاع مقدس، می‌توان گفت شرکت در انتخابات واجب عینی است.