دوشنبه 16 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

خبرگزاری دانا

مراجع تقلید مردم را برای حضور در پای صندوق های رای در روز بیست و هشتم خرداد ماه دعوت و تاکید کردند: مردم با حضور پرشور و با بصیرت هم صلابت و اقتدار ایران را اثبات و هم فردی اصلح را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در آستانه انتخابات ریاست جمهوری کشور، چهره های سیاسی و نظامی مردم را به حضور در پای صندوق های رای دعوت کردند.

خبرگزاری مهر

قم - آیت الله مکارم شیرازی با صدور پیامی اعلام کرد: شرکت در انتخابات تکلیفی الهی، اجتماعی و پشتوانه ای برای تحقق عزت و استقلال کشور خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: آیت الله ناصرمکارم شیرازی از مراجع تقلید به سئوالاتی پیرامون موضوع انتخابات پاسخ داد.

خبرگزاری دانا

حضرت معصومه (س) به‌عنوان سرمایه آینده جهان تشیع نقش‌آفرینی کردند و شیعیان، ایشان را به‌عنوان منادی امامت امام رضا (ع) می‌شناختند

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان در پاسخ به استفتایی درباره انتخابات گفت: رأی دادن به عنوان مقدمه حفظ جان، مال، ناموس، دین و کشور واجب است.

خبرگزاری مهر

نامزد انتخابات میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری گفت: طراحی هندسه حکمرانی با یک نگاه راهبردی برون ساختاری خرد، باید در یک مجموعه اتفاق بیفتد که می‌تواند مجلس خبرگان رهبری باشد.

خبرگزاری ایسنا

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید با صدور پیامی از همه کسانی که به مناسبت درگذشت اخوی خود با ایشان همدردی کرده بودند؛ تشکر کرد.

خبرگزاری ایسنا

مراسم بزرگداشت مرحوم عزیز مکارم برادر آیت الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید عصر سه شنبه با حضور جمعی از علما و روحانیون، مسؤولان و اقشار مختلف مردم در مسجد حضرت موسی بن جعفر (ع) قم برگزار شد.

خبرگزاری دانا

آیت‌الله مکارم شیرازی در پاسخ به استفتایی در خصوص تزریق واکسن کرونا نظر خودش را اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شرکت در انتخابات نظام جمهوری اسلامی برای افراد واجد شرایط، یک وظیفه شرعی، اسلامی و الهی است.

خبرگزاری مهر

ده‌ها کماندو و چترباز مسلح، یکباره از بام و دیوار به خانه امام یورش بردند و در ظرف یک چشم برهم زدن، سراسر حیاط، اتاق‌ها، زیرزمین، پشت بام و همه جا را گردش و اشغال کردند اما امام را نیافتند.

وب‌گاه تابناک

موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی پانزدهمین روز خرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: علی لاریجانی و سید حسن خمینی در پیام هایی جداگانه درگذشت اخوی آیت الله مکارم شیرازی را تسلیت گفتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درگذشت برادر آیت‌الله مکارم شیرازی را تسلیت گفت.