دوشنبه 16 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

خبرگزاری دانا

حاج "عزیز مکارم" برادر بزرگتر آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید درگذشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پی از دست دادن برادر خود عزادار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شفقنا نوشت: بردار آیت الله مکارم شیرازی در گذشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

برادر بزرگتر آیت الله ناصر مکارم شیرازی در سن97 به علت کهولت سن درگذشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

حضرات آیات ناصر مکارم شیرازی و جعفر سبحانی دیدار و گفت وگو کردند.

خبرگزاری دانا

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: انتخابات تکریم بزرگ برای یک ملت است و هیچ تکریمی بالا تر از این تکریم نیست ملت از طریق انتخابات سرنوشت کشور و نوع سلیقه حاکم بر مدیریت کشور را تعیین می کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

امام صادق (ع) درباره تأثیر اعمال والدین بر سرنوشت فرزند فرموده‌اند: «هرکسی که به انسانی ظلمی کند، به سبب آن ظلم نقصانی در خودش یا مالش یا فرزندش ایجاد شود.»

خبرگزاری ایسنا

شوک اواخر اردیبهشت 1400 خبر قتل بابک خرمدین فیلمساز ایرانی بود، وزنه سنگین شگفتی ماجرا در این مسئله بود که قتل توسط پدر و مادر بابک، آنهم به شکلی فجیع رخ داده بود و عجیب تر آنکه از پشیمانی یا هر احساس بد دیگری در آن دو اثری نبود.

خبرگزاری مهر

قم - آیت الله مکارم شیرازی با صدور پیامی، جنایات رژیم صهیونیستی نسبت به ملت فلسطین را محکوم کرد.

خبرگزاری ایسنا

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید، بیانیه‌ای در رابطه با جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی و مقاومت رزمندگان فلسطینی صادر و جنایات رژیم اشغالگر قدس را محکوم کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت الله مکارم شیرازی با صدور بیانیه‌ای اقدامات رژیم صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن مردان، زنان و کودکان مظلوم و بی‌دفاع فلسطینی را محکوم کرد.

خبرگزاری ایسنا

بخش اول نخستین کنفرانس بین‌المللی «پژوهش‌های نشر» با بررسی وضعیت برگزاری نمایشگاه مجازی مجازی و ضمن بیان هشدارهایی در خصوص بحث کپی‌رایت در نشر، عبور از کتاب کاغذی، آثار ترجمه و لزوم توجه به بحث کتاب‌خوانی به‌ویژه برای کودکان برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا

خنده و تبختر را در صدایش آمیخته می‌کند و می‌گوید: «یکی، دو دهه‌ی اول انقلاب، در دولت به شوخی می‌گفتند که 12 نفر از کابینه اصفهانی هستند و 12 نفر دیگر هم همسرانشان اصفهانی هستند». او خود از جمله اصفهانی‌هایی بود که مرد دولت شد و گرچه «بخت» وزارت نداشت، اما «رخت» استانداری و فرمانداری را پیوسته بر تن داشت؛ از باختران و چهارمحال تا قزوین و اصفهان و نجف‌آباد. مردی که «سیادت» و «سیاست» توأمان...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، این روز‌ها سالگرد تأسیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی است. نهادی علمی که 27 سال از حیاتش می‌گذرد. بایستگی تحقیقات دقیق و منسجم، نظریه‌پروری و نوآوری پیرامون زیرساخت‌های اندیشه دینی و نظامات اجتماعی مبنی بر آن و ضرورت پرداخت علمی و روزآمد به حوادث فکری و صیانت از هویت فرهنگی و سلامت فکری اقشار تحصیل‌کرده و نسل جوان کشور، تأسیس نهادی علمی پژوهشی...

خبرگزاری مهر

آیت الله رشاد گفت: بعد از انقلاب مثل شهید استاد مطهری را نداشتیم، در نتیجه خلأیی به وجود آمد که باید برای این قضیه تدبیری می‌شد و تشکیلاتی به وجود می‌آمد که این خلاء را پر کند.

خبرگزاری دانا

دبیرکل بنیاد فردوسی معتقد است که شاهنامه حکیم ابوالقاسم فردوسی پیوند دهنده تمدن ایران به تمدن اسلامی است و می‌تواند نمادی برای تمدن ایرانی اسلامی باشد.