دوشنبه 16 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

خبرگزاری مهر

آیت الله حسینی زنجانی گفت: مرحوم آیت الله عزالدین زنجانی اعتقاد داشت که طبق فرمایش امام راحل اگر ما بخواهیم یک جامعه را اصلاح کنیم باید ساختار حکومت آن را اصلاح کنیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با توجه به تحریم‌های اقتصادی آمریکا و شیوع ویروس کرونا و در نتیجه مشکلات معیشتی مردم ضرورت دارد با معرفی دقیق کاندیداها و آگاهی بخشی به مردم شاهد انتخاب فردی اصلح، کارآمد و انقلابی باشیم تا با تشکیل کابینه ای منسجم گره گشای مشکلات مردم باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

از روزی که خبر رسید حسن فتحی «مست عشق» را می‌سازد تا امروز، حاشیه‌های گوناگون دست از سرش بر نمی‌دارند و علاقه‌مندان هم به جای دیدن فیلم اخبار حاشیه‌هایش را دنبال می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در آموزه‌های قرآن و عترت، دلایل متعددی برای انواع عبادت عنوان شده و هر عملی که در دین مقدس اسلام مورد تأکید قرار گرفته، دارای مفاهیم عمیقی بوده و برکات و نعمت‌های زیادی نیز برای انسان به همراه دارد. در این میان، یکی از اعمالی که به منزله بخش تکمیلی روزه در ماه مبارک رمضان معرفی شده، پرداخت زکات فطره است که در میان مردم به عنوان فطریه هم شناخته می‌شود....

خبرگزاری مهر

قم - عضو ستاد استهلال دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: طبق جمع بندی گزارشات دریافتی استهلال و رصد از سراسر کشور، با رویت هلال ماه، پنجشنبه روز اول ماه شوال خواهد بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

هلال شوال ممکن است به دلیل غبار و شرایط جوی، حتی با ابزار نجومی دیده نشود. بنابراین، حتی مقلدان آن دسته از مراجع تقلید که رؤیت با ابزار را نیز معتبر می‌شمارند، احتمال دارد که جمعه را عید فطر بگیرند.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت الله مکارم شیرازی درپیامی ضمن محکوم کردن حادثه دردناک تروریستی کابل اعلام کرد: از دولتمردان، مقامات ملی و مذهبی افغانستان می خواهم که با عاملان این حادثه تروریستی به شدت برخورد کنند.

خبرگزاری مهر

قم - عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در آستانه عید فطر طی یادداشتی به توضیح راه های رسیدن به وحدت نظر در مساله رویت هلال پرداخت.

خبرگزاری دانا

مراجع معظم تقلید، در پی انفجار تروریستی مدرسه حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) کابل، در پیام‌های جداگانه ای شهادت جمعی از شیعیان را تسلیت گفتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، جلسه نقد و بررسی طرح جدید بانکداری برگزار گردید. در این جلسه آقایان حجت الاسلام جواد عبادی مدیر موسسه فقه طیبات وابسته به دفتر آیت الله مکارم شیرازی، حجت‌الاسلام معصومی‌نیا عضو هئیت علمی پژوهشگاه فرهنگ‌و اندیشه، و دکتر حسین صمصامی استاد دانشگاه شهید بهشتی و اقتصاددان؛ با ارائه پاره ای از مطالب به نقد و بررسی طرح پرداختند. در ابتدای این جلسه دکتر...

وب‌گاه مشرق نیوز

ستاد دیه اعلام کرد طبق استفتائات به عمل آمده از مراجع عظام تقلید، اختصاص زکات فطریه به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مغایرتی با متون فقهی ندارند.

خبرگزاری دانا

آیت الله مکارم شیرازی درپیامی ضمن محکوم کردن حادثه دردناک تروریستی کابل اعلام کرد: از دولتمردان، مقامات ملی و مذهبی افغانستانه با عاملان این حادثه تروریستی به شدت برخورد کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ستاد دیه اعلام کرد طبق نظر آیات عظام محمدتقی بهجت رحمت‌الله‌علیه، محمد فاضل لنکرانی رضوان‌الله‌علیه، سید علی سیستانی مدظله‌العالی، میرزا جواد تبریزی قدس‌سره، سید علی خامنه‌ای حفظه‌الله، ناصر مکارم شیرازی دام‌عزه، حسین نوری همدانی دامت‌برکاته و جمعی از علمای معزز اهل‌سنت پرداخت زکات با هدف آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ناتوان در پرداخت دیه یا مبلغ...

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت الله ناصر مکارم شیرازی با صدور بیانیه‌ای درباره حادثه تروریستی کابل، تاکید کرد: مقامات ملی و مذهبی افغانستان و همچنین مجامع بین‌المللی اسلامی می‌خواهم که با عاملان آن که برای ایجاد اختلاف در صفوف مسلمانان و مخدوش کردن چهره رحمانی اسلام انجام می‌شود، با شدت برخورد نمایند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روابط عمومی ستاد دیه کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: طبق استفتائات به عمل آمده از مراجع عظام تقلید، اختصاص زکات فطریه به منظور آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مغایرتی با متون فقهی ندارند.